וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד שעשוע יחזור לסיבוב השלישי

12.3.2008 / 20:02

בראשון לציון חששו בתחילה כי הגארד ישוב רק לקראת סיום העונה, אך בדיקת MRI שנערכה אתמול גילתה כי אין לשחקן קרע ברצועה הצולבת

מכבי ראשון לציון חייכה אתמול (שלישי) לרווחה כאשר בבדיקת ה-MRI שנערכה לגארד עודד שעשוע, שנפצע במשחק ההפסד מול הפועל ירושלים לפני שבועיים, נתגלה כי לשחקן אין קרע ברצועה הצולבת, אך קיים נזק לרצועה הצידית. משמעות תוצאות הבדיקה היא כי שעשוע יוכל לחזור לשחק כבר בתחילת הסיבוב השלישי, בעוד שבועיים, במקום לקראת סוף הסיבוב כפי שסברו בתחילה. שעשוע הציג העונה את המספרים הטובים ביותר לישראלי בראשון כאשר קלע 8.9 נקודות בממוצע למשחק וחילק 2.7 אסיסטים ב-23.9 דקות למשחק.

"אני לא יודע אם להיות אופטימי או לא, קשה לי לדעת באמת תוך כמה זמן אחזור. מקווה באמת שזה יהיה תוך שבועיים-שלושה", סיפר שעשוע והוסיף על יכולת הקבוצה בלעדיו, "בינתיים הם ניצחו משחק אחד והפסידו משחק אחד, אני מאמין שהשחקנים עושים את כל מה שהם יכולים, נותנים יותר מעצמם עכשיו. מקווה שעד שאני אחזור החבר'ה יביאו עוד ניצחון או שניים ואז אוכל לחזור רגוע". כזכור, בלי שעשוע, הצליחה ראשון להשיג ניצחון חוץ חשוב בעפולה בשבוע שעבר 93:100, בהנהגתו של אופיר פרחי שלקח את המושכות. השבוע כבר לא שפר מזלה של הקבוצה שהפסידה לבני השרון 86:73.

במשחק הקרוב של הקבוצה מול הפועל חולון, שייערך ביום שני בחולון, יחזור המאמן עופר ברקוביץ' לקווים, לאחר שהוצא מן האולם בעקבות עבירה טכנית שנייה במהלך הרבע השני במשחק מול בני השרון. ברקוביץ' עצמו סירב להתייחס להחלטת השופטים להרחיקו, אך גורמים בראשון הביעו מחאה על ההחלטה ואף טענו כי העבירה הטכנית השנייה שבגינה הורחק ברקוביץ' הייתה לאחר שהוא אמר לשופט את המשפט: "שיפוט שערורייתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully