וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה ניצחה 1:2 את קרית אתא ועלתה לרבע הגמר

חניכיו של רן בן שמעון עשו מהפך מול הקבוצה מהליגה הארצית בשמינית גמר הגביע. שבתאי הפתיע (16), חסארמה (32) וצרפתי (42) הפכו

בית"ר/שמשון תל אביב, שהעפילה אמש לרבע גמר גביע המדינה, הגבירה את התיאבון של שחקני עירוני קרית אתא. המציאות שלהם בליגה הארצית נראית הרבה יותר טוב מזו של התל אביבים, ונכון להיום הם בעמדת עלייה לליגה השניה. מצד שני הם התארחו אצל הפועל קרית שמונה, אחת הקבוצות הטובות בליגת העל והיותר ביתיות.

16 דקות מהפתיחה עלו האורחים ליתרון מפתיע מאוד. יובל שבתאי כבש בבעיטה מכ-20 מטר, אבל חניכיו של רן בן שמעון הספיקו לעשות מהפך עד סיומה של המחצית הראשונה. בדקה ה-32 איזן סאלח חסארמה את התוצאה ל-1:1. גיא צרפתי הסיט כדור חופשי מכ-20 מטר וחסארמה שלח פנימה. שלוש דקות להפסקה מבשל השער הראשון, גיא צרפתי, כבש פנדל והחזיר ליושבי האצטדיון את הדופק הסדיר.

במחצית השנייה נשמרה התוצאה על כנה וקרית שמונה ניצחה בסיום 1:2. אחרי שעברה בסיבוב ט' את מ.ס אשדוד בחוץ, עושה הקבוצה של רן בן שמעון צעד נוסף בעונה המצויינת שלה. היא מדורגת גבוה בליגת העל ונראה שגם בגביע היא עדיין לא אמרה את המילה האחרונה. ביום שישי היא תדע את מי תפגוש בשמונה האחרונות, במשחק אחרון לפני ההגעה למעמד חצי הגמר המחייב באצטדיון רמת גן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully