וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזי מגן מחכה לבית"ר/שמשון

12.3.2008 / 13:30

יו"ר בני יהודה בהווה ושוער קבוצת הנוער של שמשון בעבר מחכה למפגש מול האקסית. הקשר אימורו לוקמן יעמוד לדין משמעתי

"אם נקבל את בית"ר/שמשון לא נצטער, בשבילי זה משהו נוסטלגי מאוד מאוד", כך אמר חזי מגן, יו"ר בני יהודה, לאחר הניצחון 0:1 על עירוני רמת השרון והעפלתה של הקבוצה לשלב רבע הגמר גביע המדינה. מגן, שהיה בצעירותו שוערה של שמשון תל אביב, לא הסתיר לרגע את העדפתו בהגרלת רבע הגמר הקרובה: "הייתי מאוד שמח לו בני יהודה ושמשון היו נפגשות ברבע הגמר, זו יכולה להיות חוויה".

"עברנו את שמינית הגמר, נחכה ונראה את מי נקבל ברבע הגמר ונעשה את כל המאמצים כדי להופיע ברמת גן, במעמד חצי הגמר. זה חלום של כל קבוצה, בוודאי קבוצה שהליגה הולכת ומתרחקת ממנה".

גם מגן יודע שמצבה של הקבוצה בליגה קשה מאוד והמשחק מול היריבה לתחתית, הפועל ת"א, בשבת הקרובה הוא בבחינת הזדמנות אחרונה: "בכל שבוע אני שומע שיש לנו צ'אנס אחרון. הליגה הולכת ובורחת, הזמן הולך ומתקצר, מול הפועל תל אביב, נבוא בכל הכוח".

הקשר הגנאי אימורו לוקמן, שהוחלף אמש כבר במהלך המחצית הראשונה, צפוי לעמוד לועדת משמעת פנימית עקב התנהגותו הבלתי הולמת עם החלפתו. לוקמן ירד בזעם לחדר ההלבשה, התקלח ונסע לביתו. המאמן אלי כהן החליף את לוקמן לאחר שהקשר ספג כרטיס צהוב והשופט ערן פרוסט אף פנה לספסל הקבוצה ואיים שירחיק את לוקמן אם לא יירגע.

כהן העדיף שלא לקחת סיכונים והכניס את הרוויה קובצ'ביץ' במקומו של הקשר הגנאי. בשכונה יודעים שכל תוצאה מלבד נצחון בשבת מול האדומים, תחרוץ את גורלה של הקבוצה בדרך לליגה השנייה. המאמן אלי כהן כבר מתכונן לקרב הגורלי: "ננסה לאושש את הפצועים שלנו לקראת שבת, אותנו לא מעניין מצבה של הפועל".

בקבוצה יעשו השבוע כל מאמץ להכשיר את הבלם מילאן מרטינוביץ' החולה וכן את המגן סאלם אבו סיאם והקשר עידן מליחי הפצועים, על מנת שיעמדו לרשותו של המאמן בהתמודדות הגורלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully