וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוץ, ילד

אנדרו ביינום ערך אימון ריצה על הליכון בשווי 75 אלף דולר. לברון ג'יימס הזמין את האוהד שפרץ למגרש למשחק נוסף של קליבלנד

פרפורי התרגשות עברו בליבם של אנשי הלוס אנג'לס לייקרס אמש כאשר בפעם הראשונה מזה חודשיים סנטר הקבוצה, אנדרו ביינום, עבר אימון ריצה. הסנטר הצעיר, שנפצע בצורה קשה בברכו השמאלית במשחק הניצחון מול ממפיס בינואר האחרון, עובר את הליך השיקום המפרך לשביעות רצונם של אנשי הצוות הרפואי של הקבוצה.

"הוא מתקדם בצורה יפה", אמר מאמנו של ביינום, פיל ג'קסון, "הוא היה רוצה להתקדם בצורה מהירה יותר, אבל אנחנו מסתכלים על התמונה הגדולה כאן. אנחנו מודעים לתרומה האדירה שהוא מביא עימו לקבוצה, אבל אנחנו חשים שאין צורך למהר עם תהליך השיקום ולסכן את מצבו הבריאותי". נכון להיום, בלייקרס עדיין מקווים שביינום יוכל לשוב לשחק עם תחילת הפלייאוף, ב-18 באפריל.

ההליכון שעליו התאמן הסנטר הוא לא סתם הליכון שאפשר למצוא במכון הכושר הקרוב לביתכם, מדובר בהליכון בשווי 75 אלף דולר שמדמה מצבים של כוח משיכה נמוך, כל זאת כדי לא להעמיס יותר מדי על הברך המחלימה. בסה"כ כ-60% ממשקל גופו של ביינום הועמס על הברך.

נדיבות מלכותית

בשבוע שעבר, במהלך משחקה של קליבלנד בניו יורק, אוהד בשם אנתוני ארסקין קפץ מהיציע אל הפארקט וניגש לעברו של לברון ג'יימס המופתע. ארסקין הספיק לציין בפניו של קינג ג'יימס שהוא השחקן האהוב עליו לפני שאנשי האבטחה ניגשו אליו וליוו אותו בעדינות אל מחוץ מתחומי המגרש. המלך, שממש לא נבהל, אלא להיפך, דאג שאנשיו יזמינו את ארסקין בן ה-17 כאורח אישי של ג'יימס במשחקם של הקאבס מול הנטס שייערך הלילה.

לברון ציין כבר שעצם העובדה שאותו אוהד התפרץ למגרש רק כדי להגיד לו שהוא אוהב אותו היא: "הדבר הכי מדהים שקרה לי". בכירים בליגה הביעו תמיהה על התגובה של כוכבה של קליבלנד, תוך שהם מציינים שתגובה חיובית מסוג זה עלולה לעודד אוהדים נוספים לפרוץ בצורה פרטיזנית למגרשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully