וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנצ'יני יעזוב את אינטר בסוף העונה

המאמן האיטלקי הודיע שלא ימשיך בעונה הבאה. מוריניו ובניטז הוזכרו כמועמדים. ג'רארד: "אנחנו כוח אמיתי בזירה האירופית"

ערב לא פשוט עבר על אוהדי אינטר, שהיו צריכים לצפות בקבוצתם האהובה הערב (שלישי) מפסידה בבית לליברפול, 0:1, ומודחת מליגת האלופות. מיד לאחר מכן, הודיע מאמנה של אינטר, רוברטו מאנצ'יני, שיעזוב את הקבוצה בסוף העונה, מכה קשה לקבוצה, בהתחשב בעונה הנהדרת שהיא רשמה עד כה. "בסוף העונה אני יוצא מהחוזה שיש לי (ל-4 שנים נוספות), ואעזוב את אינטר", אמר המאמן. "אני רוצה לומר זאת בבירור כדי למנוע מחלוקת".

"אלו יהיו החודשיים האחרונים שלי על ספסל הקבוצה", אמר מאנצ'יני. "אני מקווה שהם יסתיימו בצורה טובה, על ידי זכייה באליפות ובגביע". המאמן האיטלקי אמר שכבר סיפר את הבשורה לכל הנוגעים בדבר, כולל לשחקניו. "ההחלטה שלי הועברה לשחקנים בחדר ההלבשה בסוף המשחק". מאנצ'יני היה נחרץ, ואמר כי ההחלטה לא הגיעה בעקבות ההפסד לליברפול, וההדחה מליגת האלופות. "ההחלטה שלי היתה זהה גם אם היינו מנצחים", אמר המאמן.

מאז שהגיע מאנצ'יני לאינטר, הוא זכה בשתי אליפויות, ובארבעה גביעים שונים, והפך למאמן המצליח ביותר בעשור האחרון של הקבוצה. העונה שלטה הקבוצה בליגה ללא מתחרות, ובמשך תקופה ארוכה היתה לקבוצה היחידה באירופה שלא נוצחה בליגה. כרגע היא מדורגת ראשונה, עם הפסד בודד ב-27 משחקים, ובמרחק של 6 נקודות מהמדורגת שניה, רומא.

בינתיים, באיטליה, חרושת השמועות כבר החלה סביב שאלת מחליפו של מאנצ'יני. כמו תמיד, לפחות מאז שהוא עזב את צ'לסי, ז'וזה מוריניו מוזכר באחד המועמדים הראשיים למשרה. לצדו מוזכר גם שמו של מי שהביא את מאנצ'יני להחלטה, מאמן ליברפול, רפא בניטז.

ג'רארד: "אף אחד לא ירצה לקבל אותנו ברבע הגמר"

בינתיים, מהצד השני של המפגש הכפול בין ליברפול לאינטר, שיחררו חיוכים מכל עבר. הקפטן והסמל האדום, סטיבן ג'רארד, התייחס להגרלת רבע הגמר שתיערך ביום שישי בשווייץ ואמר: "אף קבוצה לא תרצה לפגוש אותנו ברבע הגמר. בליגה אנחנו סובלים מעט מחוסר עקביות אבל אנחנו כוח אמיתי באירופה ואף אחד לא ירצה להתמודד מולנו".

ג'רארד התייחס להתמודדות מול האלופה האיטלקית: "מגיע לנו להיות ברבע הגמר בגלל שהגענו למפגש מול קבוצה מעולה וניצחנו. ידענו שהם ינסו להשתלט על המשחק וכולנו התגייסנו כדי לעזור למרכז השדה. בנוסף לזה, יש לנו את פרננדו שצריך בדיוק הזדמנות אחת כדי להבקיע. אנחנו תמיד בטוחים ביכולת שלנו לגנוב שער וזה בדיוק מה שקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully