וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחק שום: "היו צעקות בהפסקה"

יצחק שום לא היה מרוצה משחקני בית"ר במחצית הראשונה במשחק מול נצרת: "הם עיצבנו אותי". המחצית השניה כבר הסתיימה עם 0:3 חלק

יותם רונן

צילום ועריכה: יותם רונן

בית"ר ירושלים העפילה לרבע גמר גביע המדינה לאחר ניצחון 0:3 על אחי נצרת. לפני שזנדברג, ברוכיאן ואלברמן וידאו שהאלופה לא תיפול, היו הרבה דפיקות לב במחנה הבית"רי, בייחוד במחצית הראשונה בה המארחת הראתה ניצוצות. כאשר הקבוצות ירדו למחצית בשוויון 0:0, היו לא מעט צעקות בחדר ההלבשה הבית"רי.

מאמן בית"ר, יצחק שום, הרחיב בנושא לאחר המשחק: "השחקנים שלי עיצבנו אותי במחצית הראשונה. ידענו שבמחצית הראשונה שחקני נצרת יתלהבו ואנחנו באנו למשחק כאילו שהגולים יגיעו לבד. אני שמח שבחצי השני הבקענו שלושה שערים יפים. היו קצת צעקות במחצית והשחקנים יודעים מה לעשות".

שומי התחמק בדיפלומטיות מהשאלות בנושא האווירה סביב המשחק: הרגשות ישנם, אבל אנחנו מתעסקים עם ספורט והמטרה שלנו היא לנצח. לגביי כל מה שמסביב, אנחנו שומעים ומנסים כמה שפחות להתייחס. את מה שיש לי להגיד לקאלה, אמרתי לו כבר".

הבלם אריק בנאדו, סיכם את המשחק מהזווית שלו: "ידענו שיהיה משחק קשה, אבל ידענו שהשער הראשון יהפוך את הכול לקל יותר. החצי הראשון לא היה טוב, שום נזף בנו במחצית ואני שמח שזה נגמר כך ובסופו של דבר, עברנו את זה בצורה חלקה. ציפינו שתהיה אווירה טוב ושזה לא יתדרדר לאלימות, אנחנו מכבדים את הקהל של נצרת".

מאמנה של אחי נצרת, שמעון הדרי, ניסה להישמע כמה שפחות מאוכזב: "אין מה לעשות. פיזיולוגית, אנחנו נחותים ולמרות שלושת החילופים, לא היה לנו מענה. אני אקח איתי את המחצית הראשונה ואת האווירה מצד שני הקהלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully