וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האימפריה מכה שנית

ליברפול הפכה לקבוצה הרביעית מאנגליה ברבע גמר ליגת האלופות, אחרי ניצחון 0:1 על אינטר בסן סירו משער מצוין של פרננדו טורס (64)

מי זוכר היום שרק לפני כמה שבועות רפא בניטז היה בדרכו החוצה מליברפול, אחרי ההפסד הביתי המביך לבארנסלי במסגרת הגביע. היום (שלישי) ליברפול השלימה ניצחון כפול על אלופת איטליה אינטר אחרי 1:0 גדול בסן סירו, השיגה ניצחון שישי ברציפות בכל המסגרות, הבטיחה את עלייתה לרבע גמר ליגת האלופות, ולפתע המאמן הספרדי יכול לחייך בגאון. פתאום, איכשהו, ליברפול נראית כמועמדת לגיטימית לזכייה בגביע היוקרתי מכולם.

המשחק, כצפוי, נפתח בלחץ גדול של המארחת, שקיוותה למחוק פיגור 2:0 מהמשחק הראשון באנפילד. איברהימוביץ', קרוז, ויירה והחברים הגיעו למספר מצבים קורצים, אבל החמיצו את כולם ופספסו את ההזדמנות להדליק את האיצטדיון ולהגביר את הלחץ על האורחים. המשחק התלהט, השופט שלף תשעה כרטיסים צהובים (כולל הרחקה של בורדיסו), אבל בדקה ה-64 היה זה פרננדו טורס הלוהט שעקץ בשער מצוין, שסגר את הסיפור מבחינת האיטלקים והשלים ניצחון 0:3 בסיכום שני המשחקים.

האימפריה הבריטית בשיאה. ליברפול היא הקבוצה הרביעית מהפרמיירליג בין שמונה הגדולות של אירופה (יחד עם ארסנל, צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד), והכסף הגדול באנגליה ממשיך לתת את אותותיו. ביום ו' תיערך הגרלת רבע הגמר.

מהלך המשחק

דקה 9 - חוליו קרוז שלח בעיטה חזקה מחוץ לרחבה, ריינה בזינוק יפה הציל בשנייה האחרונה.

דקה 29 - איבוד כדור של מייקון השאיר את טורס במצב קורץ ברחבה, אבל החלוץ התקדם בעט לידיו של השוער סזאר מזווית קשה.

דקה 30 - חוליו קרוז קיבל כדור מצוין ברחבה, אבל החמיץ מול ריינה.

דקה 43 - מייקון חדר לרחבה והעביר כדור רוחב, חוליו קרוז בעט עם העקב מקרוב, ריינה קלט.

דקה 51 - בורדיסו נתקל בפראות בלוקאס לייבה, השופט לא היסס ושלף לעברו את הצהוב השני. אינטר נותרה בעשרה שחקנים.

דקה 57 - איברהימוביץ' ניצל טעות בהגנת ליברפול, אבל מול ריינה בעט החוצה ממצב נוח. החמצה גדולה לאינטר.

דקה 61 - יוסי בניון נכנס כמחליף במקומו של ריאן באבל.

דקה 64 - גול! פרננדו טורס הוכיח שוב באיזה כושר קטלני הוא מצוי, כשניצל חצי הזדמנות, השלים סיבוב מהיר ובעט היטב מ-16 מטר היישר לרשת של סזאר. 0:1 לליברפול, המשחק גמור.

הרכבי הקבוצות:
אינטר: ז'וליו סזאר, מייקון, ניקולאס בורדיסו, ריבאס לופז, כריסטיאן קיבו, חאבייר זאנטי, אסטבן קמביאסו, פטריק ויירה, דז'אן סטאנקוביץ', זלאטן איברהימוביץ', חוליו קרוז.

ליברפול: פפה ריינה, מרטין סקרטל, ג'יימי קארגר, סמי היפיה, פאביו אורליו, סטיבן ג'רארד, חאבייר מסצ'ראנו, לוקאס לייבה, ריאן באבל (יוסי בניון, 61), דירק קויט, פרננדו טורס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully