וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמועות על מותי היו מוקדמות

רוג'ר פדרר גבר על פיט סמפראס במשחק ראווה, והבטיח: "אני מאושר, בריא ומלא מוטיבציה". גם פיסטול פיט יודע: "הוא יחזור לעצמו"

עוד לא אמרתי את המילה האחרונה, כך הכריז היום (שלישי) הטניסאי הטוב בעולם, רוג'ר פדרר. השוויצרי הודח לאחרונה בסיבוב הראשון של טורניר דובאי על ידי אנדי מארי, ואחרי שנוצח בתחילת השנה בחצי הגמר באליפות אוסטרליה על ידי נובאק דיוקוביץ' - בעולם הטניס כבר החלו לדבר על ההידרדרות של הפנומן. "בשוויץ יש לאחרונה יותר מדי ספקולציות על כל כך שהקריירה שלי גמורה", אמר פדרר, "אבל אני מאושר ובריא, לא מדוכדך ולא מיואש".

הבוקר השוויצרי גבר 3:6, 7:6, 6:7 על אלילו פיט סמפראס במשחק ראווה, ודיבר בסיום על תחושותיו. "יותר מכל דבר אחר, ההפסדים האחרונים נתנו לי מוטיבציה", אמר פדרר, "עכשיו אני רוצה לחזור לשחק, לנסות להוכיח שאני עדיין השחקן שצריך לנצח, שאני יכול לשחזר את היכולת שלי.

"אני אוהב להתחרות על הזירות המרכזיות בכל העולם, זה הדבר שאני הכי נהנה ממנו, הלחץ, האווירה, המגרשים הגדולים. אני מקווה שזה יישאר איתי לאורך כל הקריירה שלי".

גם סמפראס, שעדיין מחזיק בשיא שפדרר מנסה לנפץ (14 זכיות בתוארי גראנד סלאם), סבור שפדרר לא אמר את המילה האחרונה. "רוג'ר יצר לעצמו דימוי של מפלצת בלתי מנוצחת", אמר פיסטול פיט, 36, שלפי הכושר הנוכחי שלו עדיין מסוגל להתמודד בצמרת הטניס העולמית, "אנשים מניחים שאם הוא הפסיד משחק פה ושם, הדומיננטיות שלו נגמרה. אני לא רואה את זה ככה.

"פדרר עומד לשחק בקרוב בטורנירים במיאמי ובאינדיאן וולס, ואני מאמין שבטורנירים הגדולים האלה הוא יחזור לעצמו ובסיומם הוא יהיה זה שיחזיק את הגביע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully