וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צסק"א וטאו הבטיחו יתרון ביתיות בהצלבה

החבורה של מסינה הביסה 70:93 את מלאגה ונקמה בה על הפסדה היחיד בשלב הטופ-16 ביורוליג. טאו המושלמת רמסה את אריס 74:90

המחזור החמישי בשלב הטופ 16 של היורוליג יצא לדרך הערב (רביעי), וככל שאנחנו מתקרבים לשלבי ההכרעה ולפיינל פור, נוצרת ההפרדה הטבעית בין הגברים לילדים. צסק"א מוסקבה, שהביסה הערב באולמה הביתי 70:93 את מלאגה הספרדית, הבטיחה את המקום הראשון בבית ויתרון ביתיות בשלב ההצלבה (גם בעקבות הפסדה של ברצלונה לרומא), ובכושרה הנוכחי אין ספק שמכבי תל אביב תעדיף שלא לפגוש אותה ברבע הגמר.

בהמשך הייתה זו טאו ויטוריה (שהביסה 74:90 את אריס סלוניקי) שהבטיחה את המקום הראשון בבית, וגם היא תיהנה בוודאות מיתרון ביתיות ברבע הגמר כשהיא אוחזת במאזן מושלם של 0:5. במוקד של בית ה' גברה ריטאס וילנה על פנרבחצ'ה/אולקר 84:87, בניסיון להציל את העונה האירופאית שלה, ותקווה שלא תצטער בהמשך על העובדה שניצחה רק בשלוש נקודות הפרש (אחרי שהפסידה לטורקים ב-4 נקודות במפגש הקודם).

בית ה'

ריטאס וילנה - פנרבחצ'ה/אולקר 84:87

הליטאים אומנם יכולים להיות שבעי רצון אחרי הניצחון שמשאיר אותם בתמונת ההעפלה לרבע הגמר, אבל העובדה שניצחו רק בשלוש נקודות הפרש יכולה להתנקם בהם בהמשך, מאחר שהטורקים ניצחו אותם בבית 91:95, ובמצב של שוויון בנקודות הליטאים יישארו בבית.

דווקא פנרבחצ'ה הייתה זו שפתחה חזק יותר את המשחק, עם יתרון 18:26 בסיום הרבע הראשון ו-38:46 במחצית, אבל ברבע האחרון הליטאים לחצו על הדוושה, ספגו רק 14 נקודות בעשר הדקות האחרונות והפכו את התוצאה. הרבו לקלוע לריטאס: הוליס פרייס 22 (5 מ-10 מהשלוש), צ'אק אידסון 16, קנאן באירמוביץ' 15. לפנר: טרנס קינסיי 20, וויל סולומון 18 ו-6 אסיסטים.

טאו ויטוריה - אריס סלוניקי 74:90

הספרדים ממשיכים לטייל בשלב הטופ-16 ומשיכים להיראות כפייבוריטים לזכייה ביורוליג. הערב, כאמור, הם סגרו סופית את המקום הראשון בבית ויתרון הביתיות בהצלבה. בשלב הבא הם יפגשו את הקבוצה שתסיים במקום השני בבית ד'.

טיאגו ספליטר הוליך את קלעי טאו עם 18 נקודות, פבלו פריג'יוני הוסיף 16, איגור רקוצ'ביץ' חזר מפציעה ותרם 11. ג'רמיה מאסי הוליך את קלעי אריס עם 26 נקודות, אבל היוונים סיימו עוד ערב אומלל עם 21 איבודים.

בית ז'

צסק"א מוסקבה - מלאגה 70:93

מוליכת בית ז' הצליחה לנקום בקבוצה הספרדית, שהנחילה לה את ההפסד היחידי בשלב הטופ 16 בשנתיים האחרונות, והשיגה את ניצחונה הביתי ה-27 ברציפות ביורוליג. הפתיחה עוד הייתה צמודה, אבל ריצת 0:8 ברבע הראשון הוליכה את צסק"א ליתרון 12:21. ריצת 0:9 שלחה אותם ליתרון 16:33, ומשם הכל היה גמור. מרקוס גורי הוביל את רשימת הקלעים עם 16 נקודות עבור הרוסים, מתיאס סמודיש הוסיף 14, טראז'ן לנגדון 13, תיאו פפאלוקאס 12 וג'יי-אר הולדן 10. הרמן גבריאל קלע 14 למלאגה, דניאל סנטיאגו הוסיף 12.

רומא - ברצלונה 63:68

רומא שוב עושה קאמבק. על הרומאים פתחו את העונה באירופה עם מאזן עלוב של 6:1, אבל התאוששו עם 5 ניצחונות בששת המשחקים הבאים, והעפילו שלב. עכשיו האיטלקים שוב מראים סימני התאוששות, ובשבוע הבא יוכלו לעשות את הבלתי ייאמן ואם ינצחו את מלאגה (וצסק"א תגבור על בארסה) יוכלו להשלים סנסציה אמיתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully