וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטרית: "אם הייתי יודע לתאר את ההרגשה, הייתי משורר"

עופר שטרית ניסה למצוא את המילים לתאר את תחושותיו אחרי שבית"ר/שמשון העפילה לרבע גמר הגביע עם 0:2 על הפועל פ"ת

בית"ר/שמשון ת"א המשיכה את המסע המופלא שלה בגביע המדינה עם ניצחון 0:2 על הפועל פ"ת והעפלה לרבע הגמר. אבי טדסה כבש את הראשון בדקה ה-30 ועופר שטרית השלים את הסנסציה בדקה ה-50.

ברוב דקות המשחק הקבוצה שמתקשה לשרוד בליגה הארצית היתה עדיפה על מוליכת הליגה הלאומית מאמנה של בית"ר/שמשון, רפי כהן, שרק אתמול נכנס לתפקידו, אמר: "אני מאושר. זה משחק ראשון שלי והשחקנים עבדו קשה מאוד. צריך לתת קרדיט למאמן היוצא, יפתח הלוי".

על ההעפלה לרבע הגמר אמר המאמן: "הייתי כבר במעמד הזה ואפילו הגעתי לחצי הגמר. כשאתה פותח את העיתון ביום ראשון ורואה שורה של סיקור לליגה ארצית ופתאום יש פירסום והשחקנים נמצאים באור הזרקורים, אז הם נלחמים".

החלוץ הוותיק, עופר שטרית, שהתכבד בשער השני של בית"ר/שמשון, התפייט בסיום: "אם הייתי יכול לתאר את הרגשות שלי עכשיו, מן הסתם הייתי כותב ספר שירים. עבדתי קשה מאוד היום וקיבלתי בונוס בדמות שער נפלא".

"עלינו לרבע הגמר בצורה יפה, לא גנבנו ניצחון, ברוב המשחק נראנו יותר טוב מהפועל פ"ת ומגיע לנו כל הכבוד". על השער שלו אמר שטרית: "עשיתי קריירה על הסיבוב שלי עם הכדור".

אלי מחפוד, מאמנה של הפועל פ"ת, ניסה לסכם את ההפסד: "הגענו לחמישה מצבים ב-20 דקות, אבל הכדור לא נכנס. אח"כ שרצינו, זה כבר היה קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully