וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל בוסקה יחליף את אראגונייס כמאמן ספרד

על פי ה"מארקה", מיד לאחר סיום היורו ימונה מאמן ריאל לשעבר לנבחרת: "הכל כבר סגור". יאיא טורה ייעדר חודש בגלל בעיות בגב

בספרד לא מתכוונים לחכות עד סיום היורו, לפחות על פי ה"מארקה". העיתון מדווח כי ויסנטה דל בוסקה, שהצעיד את ריאל מדריד לזכיה בליגת האלופות ב-2000 וב-2002 ולא אימן מסיום 2003 בספרד, יהיה מחליפו של לואיס אראגונייס כמאמן הנבחרת הלאומית.

על פי ה"מארקה", דל בוסקה בן ה-58 הוא המאמן שהפרופיל שלו תואם את הציפיות של ראשי ההתאחדות הספרדית. "הכל כבר תואם והכל סגור", טוענים מקורות בהתאחדות. בנוסף לשתי הזכיות בליגת האלופות, הצעיד דל בוסקה את ריאל לשתי אליפויות בספרד, כשבתקופת כהונתו, בין 1999 ל-2003, שיחזרה ריאל את ימי הזוהר הגדולים של די סטפאנו ופרנץ פושקאש בשנות ה-50 וה-60. אלא שבסיום 2003 הסתיים חוזהו, הקבוצה החליטה שלא להמשיך את ההתקשרות והוא עבר לאמן בטורקיה את בשיקטאש, ממנה פוטר ב-2004/05.

דל בוסקה צפוי לחתום על חוזה לשנתיים, שייכנס לתוקף מעט לאחר סיום היורו, ב-29 ביוני. חואן רמון לופז קארו, מאמן סלטה ויגו ובעצמו מאמן ריאל תקופה קצרה בעבר, צפוי להתמנות למאמן הנבחרת עד גיל 21.

יאיא טורה נפצע, ייעדר חודש

הפסדה של ברצלונה לויאריאל במחזור האחרון ממשיך לכאוב למועדון הקטאלוני, הפעם מסיבות אחרות. יאיא טורה, הקשר מחוף השנהב סובל מבעיות בגבו והוא עלול להעדר כחודש, לאחר שספג מכה בגבו מול הצוללת הצהובה. החדשות הטובות עבור הקבוצה של פרנק רייקארד הן שהפציעה לא מצריכה ניתוח.

טורה התלונן על כאבים בגבו מאז שובו מאליפות אפריקה, בה נטל חלק פעיל. למרות התלונות, רייקארד נאלץ להשתמש בשירותיו של טורה בקישור האחורי בגלל הפציעה של רפאל מארקז. במחזור הקרוב בארסה תצא למשחק חוץ מול אלמריה וההולנדי ייאלץ להסתדר גם ללא אנדרס אינייסטה המוצהב. בקבוצה ינסו להכשיר את מארקז למשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully