וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוגרים החוצה

מארק קיובן החליט לאסור על כותבי בלוגים להיכנס לחדר ההלבשה של המאבס בגלל בעיית מקום. קארון באטלר חזר להתאמן

בעליה של דאלאס מאבריקס, מארק קיובן, ממשיך לספק הפתעות והפעם בתפריט איסור על כניסתם של בלוגרים לחדר ההלבשה של קבוצתו.

קיובן, שהוא בלוגר בעצמו, סירב לתת לכותב בלוג של "הדאלאס מורנינג" להיכנס לחדר ההלבשה של הקבוצה בטענה שבלוגרים לא צריכים להיות מעורבים במתרחש מאחורי הקלעים כדי להתבטא. על פי חוקי הליגה, על כל הקבוצות לאפשר כניסת עיתונאים לחדרי ההלבשה, אבל בלוגרים לאו דווקא כלולים וקיובן הסביר: "הסברנו לכותבי הבלוגים ואני חושב שהם הבינו את ההחלטה שלנו. זו הייתה החלטה שנבעה משיקולי מקום". קיובן הוסיף ואמר שהוא לא רוצה להפלות בין הכותבים ולכן לא משנה עבור איזה גוף הם עובדים, בלוגרים בכל מקרה לא ייכנסו לחדר ההלבשה.

חדשות נוספות

* אלן אייברסון פצוע באצבעו ואתמול אף עבר צילום רנטגן לפני המשחק של דנבר מול סן אנטוניו. הכאבים אגב, לא מנעו ממנו מלקלוע 28 נקודות ולא נראה שהוא יחמיץ משחקים בגלל הפציעה. "כל עוד זה לא יחמיר, נראה לי שאני אוכל להתמודד עם הכאבים", אמר.

* מיאמי הודיעה הלילה כי היא משחררת את סמוש פארקר. הגארד שחתם בקבוצה ביולי 2007, הופיע ב-9 משחקים בלבד בהיט ורשם ממוצע של 4.8 נקודות ב-20.3 דקות משחק.

* קארון באטלר הצטרף הלילה לאימוני וושינגטון וויזרדס אחרי תקופה של כחודש בה נעדר בגלל פציעה. "זה כמעט כמו חג המולד", התייחס אנטואן ג'יימיסון לעובדה שגם באטלר וגם גילברט ארינאס שבו לאימונים, "אתה סופר את הימים עד שכבר תוכל לפתוח את המתנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully