וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "צ'לסי לא במשבר"

המנג'ר הישראלי מנסה בכל כוחו לשדר פאסון אל מול הלחץ ההולך וגובר. דיווחים באנגליה: בן-חיים לא ימשיך בקבוצה

תרגום ועריכה: ענת ברק

בצל כל הספקולציות על עתידו, גרנט מנסה להרגיע את השטח, ומכחיש בכל פה שמועות על משבר בקבוצה. המאמן שתואר כ"גבר מת מהלך" ע"י אחד הצהובונים בממלכה מנסה בכל כוחו לשדר פאסון ולטעון שהוא עדיין יכול לסגור את העונה הזאת בצורה מוצלחת. "אין משבר בצ'לסי", אמר גרנט במסע"ת, "יש לנו משחקים מול ארסנל ומנצ'סטר יונייטד ואם ננצח את שניהם, נהיה קרובים למקום הראשון".

"ברור שזה היה מאכזב להפסיד בגמר גביע הליגה ומביך להפסיד לבארנסלי בגביע. אנחנו מועדון עם גאווה. עד כה, צברנו תוצאות יפות בליגה, כמו גם בליגת האלופות. אנחנו רוצים לנצח בכל משחק, אבל זה בלתי אפשרי", המנג'ר הישראלי נשאל על סיכוייו להמשיך בסטמפורד ברידג' גם בעונה הבאה והשיב: "הגעתי הנה כדי להצעיד את הקבוצה קדימה וברגע שאחשוב שאינני מסוגל לעשות זאת, או שמישהו יחליט שאיני מסוגל, אקבל זאת".

דיווחים באנגליה: בן-חיים יעזוב, גרנט רוצה עוזר ישראלי

שלושה ימים אחרי ההדחה המפתיעה מהגביע האנגלי ובצ'לסי עדיין סוערות הרוחות. "גרדיאן" הבריטי מדווח הבוקר (שלישי) שמאמן הקבוצה, אברהם גרנט, מעוניין לצרף לצוות המקצועי שלו מאמן ישראלי נוסף בקיץ, אלא שכעת עליו קודם כל להחזיק במשרה שלו בעצמו. ב"אינדיפנדנט" הוסיפו כי "על פי מקורות" המועמדים לעזור לו הם רוני לוי ואייל לחמן.

בינתיים, מדווח ה"דיילי אקספרס" כי רומן אברמוביץ', בעלי הקבוצה, מתכנן שחרור המוני של שחקנים בתום העונה. אחד השחקנים יהיה הבלם טל בן חיים, שיצטרף לאנדרה שבצ'נקו, ג'וליאנו בלטי ופלורן מאלודה. דידייה דרוגבה ופרנק למפארד כבר הודיעו כי הם מתכננים לעזוב מרצונם. בן חיים הגיע בתחילת העונה לצ'לסי, בה חתם על חוזה לשלוש שנים, אבל לאחר שפתח בהרכב איבד במחזור השמיני את מקומו, ומאז הוא רואה מעט מאוד דקות במגרש.

את מנת האש היומית מספק היום עוזרו ההולנדי של גרנט, הנק טן קאטה, שהתראיין לעיתון הולנדי ואמר: "הדבר שמרגיז אותי יותר מהכל הוא שיש שחקנים שמדליפים דברים לעיתונות באופן מכוון". מאז הגעתו של טן קאטה, הוא כבר הספיק להיגרר ליחסים לא טובים עם מספר שחקנים ובהם גם הקפטן, ג'ון טרי, איתו התווכח נמרצות לפני גמר גביע הליגה. הנהלת המועדון ביקשה מטן קאטה לשמור על שקט מעתה.

עדכון ראשון: 11.3 18:42
עדכון אחרון: 12.3 12:31

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully