וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר הוותיקים: הכח ר"ג סיחררה את גילארדי

הפועל ב"ש, הפועל ר"ג והכח התחרו על כרטיס לרבע הגמר. הסגולים ניצלו את פציעתו של השוער האדום בדרבי כדי לנצח 0:2 ולעלות

הכח רמת גן העפילה הערב (שני) לגמר טורניר הוותיקים. הסגולים הוגרלו באותו בית עם היריבה העירונית, הפועל רמת גן, והפועל באר שבע.

על הנייר הפועל באר שבע היתה הפייבוריטית. היא הגיעה עם המאמן אליהו עופר, שלא ויתר על תדרוך טקטי בן 20 דקות לפני היציאה למגרש. בסגל של באר שבע הופיעו אפרים דוידי, שמעון ביטון, דודו חפר, אמיר אביגדור, סתיו אלימלך, עופר לביא, אורן סגרון, והשלישיה למשפחת אביטן, שרון, ניסו ויוסי. אבל שמות לחוד ויכולת על המגרש לחוד. אחרי 30 דקות, השופט אריק חיימוביץ', שחזר למשרוקית שרק לסיום 0:0 והקבוצות ניגשו לבעיטות הכרעה מ-11 מטרים. הכח ניצחה 2:3.

אחרי מנוחה קצרה עלתה האדומים מבירת הנגב למשחק נוסף, הפעם מול הפועל רמת גן. גם כאן חלפו 30 דקות ללא שערים עד שהשופט אריה וולף נאלץ לשרוק לסיום. הקבוצות ניגשו לבעיטות הכרעה מאחד עשר מטר. הפועל ניצחה בדיוק כמו הכח, 2:3. באר שבע בחוץ.

הדרבי הרמת גני היה משחק על הכול או כלום. המנצחת צוחקת, המפסידה בוכה. שלוש דקות לסיום עמדה התוצאה על 0:0. הכח יצאה להתקפה, שולי גילארדי, שוער הפועל רמת גן, זינק לכדור והציל עוד שער, אבל ראשו נחבט בדשא. השופט יצחק בן יצחק הפסיק את המשחק וגילארדי מקבל טיפול. כשהוא מסוחרר הוא מודיע שלא יוכל להמשיך. לשער נכנס יהודה פילוסוף בן ה-56. הסגולים ניצלו את החילוף הכפוי. מאיר סומך הרשית בנגיחה. אחרי שלוש דקות כבש אריה מזרחי את השני הכח ברבע הגמר.

ביום חמישי ב-11:00 תיערך בנשר הגרלת משחקי רבע הגמר. הכח מצטרפת אל הפועל פתח תקווה, שהעפילה מהבית המוקדם בשבוע שעבר, הפועל תל אביב, מכבי תל אביב, בני יהודה, מכבי נתניה, מכבי חיפה ובית"ר ירושלים. טורניר הגמר יתקיים ב-18 במארס באצטדיון בנשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully