וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו מאנצ'יני: "אפשר לעשות את זה"

מאמן אינטר יודע שליברפול היא משוכה גבוהה מאוד, אך אופטימי לגבי סיכויי קבוצתו להעפיל לרבע גמר הצ'מפיונס. בניון צפוי לפתוח על הספסל

האם אינטר תציל את העונה שלה או שמא היא תיגמר לה כבר ביום שלישי בלילה, עת תארח את ליברפול במשחק הגומלין של שמינית גמר גביע האלופות (21:45, שידור ישיר בספורט 5). הענק האיטלקי יזכה, אלא אם כן יקרה משהו בלתי צפוי, באליפות שלישית רציפות בארץ המגף. אף קבוצה מלבד רומא לא ממש מאיימת עליה. אבל השנה קיוו בצד הכחול-שחור של מילאנו להסתער ביתר שאת על ליגת האלופות.

את שלב הבתים היא פתחה עם הפסד מפתיע בחוץ לפנרבחצ'ה, שהעפילה בשבוע שעבר לרבע הגמר. אבל לאחר מכן הגיעו חמישה ניצחונות רצופים, שהציבו את הקבוצה של רוברטו מאנצ'יני כמועמדת בכירה לזכייה. הנראזורי קיבלו בהגרלת שמינית הגמר את ליברפול. רפא בניטז, המנג'ר הספרדי, היה אולי בעברו אסטרטג צבאי מוכשר, שכן הברנש יודע לבנות קווי ביצורים שלא היו מביישים את קו מז'ינו הצרפתי. במשחקי נוק אאוט של בית וחוץ זה הולך לו מצוין. לראייה, האדומים הגיעו לשני גמרים בשלוש השנים האחרונות במפעל. אינטר הגיעה לאנפילד הגועש לפני שלושה שבועות. חצי שעה של משחק הספיקה למרקו מטראצי, שנשלח בכרטיס צהוב שני החוצה. הלחץ של ליברפול לא נשא פרי. עד הדקה ה-85. אז, האדומים הבקיעו שני שערים (דירק קויט וסטיבן ג'רארד) בשתי התקפות וניצחו 0:2. הם קנו להם מקדמה מצויינת לסן סירו.

מנצ'יני מצפה לדחיפה אדירה של 80,000 מילאנזים. אמנם זה לא עזר בשבוע שעבר ליריבה העירונית השנואה, מילאן, נגד אנגליה אחרת, ארסנל, אבל העונה אי אפשר להשוות בין הרוסונרי לנראזורי. "אני מאמין שאצטדיון מלא יכול לעשות את ההבדל", אמר הקואץ' האיטלקי. "אם המשחק ילך לפי התוכניות שלנו, לקהל יהיה תפקיד מכריע בהתמודדות.

"הרבה לא מאמינים שאנחנו מסוגלים, אבל זה אפשרי. עם פיגור של שני שערים נצטרך לעשות דברים מושלמים בכל אספקט של המשחק שלנו. אסור לנו לתת לליברפול מרחב פעולה". מאנצ'יני השאיר לעצמו גם פתח יציאה במקרה של הדחה: "בכל אופן, אני לא חושב שכל העונה תעמוד ותיפול על משחק אחד בודד, לא משנה מה תהיה התוצאה".

הרכב משוער: ג'וליו סזאר, מאיקון, ניקולאס בורדיסו, כריסטיאן קיבו, חאבייר זנטי, לואיש פיגו, אסטבן קמביאסו, דז'אן סטאנקוביץ', לואיס חימנז, זלטאן איברהימוביץ', חוליו קרוז.

בניטז: "ג'רארד בלתי ניתן לעצירה"

ליברפול תגיע לסן סירו לאחר שני ניצחונות משכנעים מאוד בליגה, האחרון שביניהם בשבת על ניוקאסל 0:3. האדומים, שהגיעו בשנה שעברה לגמר המפעל, אך נוצחו על ידי מילאן, ירצו לחבור לשלוש אנגליות אחרות, מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי וארסנל, שכבר ברבע הגמר. חאבייר מסצ'ראנו, שהיה בספק ונעדר לאחרונה עקב פציעה, כשיר ויחזור לסגל של בניטז. ג'יימי קארגר יציין הופעה מספר 100 בזירה הבינאלומית. יוסי בניון, ששיחק 90 דקות מול המגאפייז, אך לא הרשים, צפוי להיות בסגל ולפתוח על הספסל.

המנג'ר בניטז העדיף להחמיא לפני המשחק לקפטן שלו, סטיבן ג'רארד, ולחלוץ פרננדו טורס: "עם החופש שיש עכשיו לסטיבי ג'י והאיכויות שלו כשחקן, הוא בלתי ניתן לעצירה. ההבנה שלו עם פרננדו טורס מצויינת. סטיבי יודע שכשהוא הולך קדימה הוא יכול למצוא את פרננדו בקלות. הם מוציאים, אחד מהשני, את הכי טוב שיש". לגבי הרוטציה בהרכב אמר בניטז: "בגלל שנותרנו רק בשני מפעלים, הליגה האנגלית וליגת האלופות, אני לא מתכנן לשנות הרבה. מה שכן, השחקנים שלי יהיו חייבים לעבוד קשה מאוד כדי להיכנס להרכב".

הרכב משוער: פפה ריינה, סטיב פינאן, ג'יימי קארגר, סמי היפיה, פאביו אורליו, סטיבן ג'רארד, חאבייר מסצ'ראנו, לוקאס, ריאן באבל, דירק קויט, פרננדו טורס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully