וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: גם הסדרנים יוכלו להעיף אתכם מהמגרש

הצעת החוק של ההתאחדות לכדורגל, שדוגלת בהענקת סמכויות לסדרנים וענישה כבדה למתפרעים, אושרה בוועדת החינוך בכנסת

וועדת החינוך, התרבות והספורט, בראשותו של ח"כ הרב מיכאל מלכיאור אישרה היום (שני) לקריאה ראשונה את הצעת החוק של ההתאחדות לכדורגל למניעת אלימות בספורט. הצעת החוק נועדה להחמיר את הענישה לגבי אלימות בספורט, בד בבד עם מתן סמכויות הרחקה גם לסדרנים.

בין האמצעים שנכללים בהצעת החוק, בנוסף לסמכות ההרחקה של הסדרנים: מניעת כניסת מפירי סדר למגרשים (מפירי הסדר המועדים יתבקשו להתייצב בתחנת משטרה בזמן המשחק), עונש מאסר של שנתיים למבריחי חזיזים וחפצים אסורים וגם לקוראי קריאות גזעניות, עונש של שנת מאסר למתפרצים למגרש.

ח"כ רונית תירוש אמרה: "הצעת החוק תואמת את המלצות וועדת צור בה הייתי חברה, שהוקמה לאחר אירוע קטיעת אצבעותיו של המאבטח במשחק הכדורסל בין הפועל ירושלים והפועל חולון. אני קוראת לבתי המשפט ולשופטים למצות את הדין עם הפורעים במגרשי הספורט, בכל חומרת הדין המתאפשרת מחקיקה זו".

יו"ר ועדת החינוך, התרבות והספורט, ח"כ הרב מיכאל מלכיאור: "בחוק שעבר היום הביעה הכנסת את נחישותה למגר את התופעות הפסולות של אלימות, הסתה וגזענות אשר חדרו למגרשי הכדורגל והכדורסל בישראל. בהצעת החוק לקחנו דוגמה ממדינות אשר ביצעו טיפול שורש בסוגיית האלימות כגון בריטניה, והכנסנו לחקיקה ראשית את כל האמצעים שיאפשרו להחזיר את הכיף וההנאה למגרשים ולאושש את הרוח הספורטיבית הישראלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully