וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב אלינו, שבה!

קפטן מילאן, פאולו מאלדיני, ומאסימו אמברוסיני חשפו כי הם מאוד רוצים לראות את החלוץ האוקראיני חוזר לקבוצה. מאמן פארמה פוטר

הפציעה של רונאלדו, הגמגום המתמשך של ג'ילארדינו, כל אלו ועוד ממשיכים להטריד את מנוחתם של אוהדי מילאן וגם את מנוחת השחקנים עצמם. חלק מהם, עפי" מיטב המסורת במועדון בעל ממוצע הגילאים הגבוה, תומך בהחזרת עטרה ליושנה. קפטן הרוסונרי, פאולו מאלדיני, אמר לעיתונאים כי הוא היה שמח מאוד לראות את אנדריי שבצ'נקו חוזר לסן סירו.

כידוע, שבה עבר לפני שנתיים לשורות צ'לסי ומאז כושרו תלוי במזג האוויר ובשאר משתנים עלומים. מה שבטוח זה שאת ימי התהילה שלו בשורות האדומים שחורים הוא עדיין לא הצליח לשחזר בכחול של לונדון. לאחר ההדחה מליגת האלופות בשבוע שעבר, במילאן חושבים כבר על רוויזיה בסגל וחזרתו של האוקראיני בהחלט נשקלת בחיוב.

"במילאן תמיד יהיה מקום לאלו שעשו רבות למען המועדון", הסביר מאלדיני, "יש תמיד מקום לאלו שהשאירו את חותמם על ההיסטוריה של המועדון". לשבצ'נקו יש 127 שערים במדי מילאן ב-208 משחקים בלבד. גם מאסימו אמברוסיני היה שמח לראות את האוקראיני מופיע לאימון מחר בבוקר: "אנחנו לא מחליטים על הדברים הללו, אנחנו רק יכולים להגיד ששבה הוא חבר ונקבל אותו בהתלהבות אם הוא יחזור".

בינתיים, סגן הנשיא של מילאן אדריאנו גליאני הביע את שביעות רצונה של ההנהלה מתיפקודו של קרלו אנצ'לוטי למרות האכזבה מההפסד הביתי מול ארסנל. "אנחנו מקווים להעפיל לליגת האלופות", אמר גליאני, "אבל בכל מקרה, גם אם נגיע לגביע אופ"א בסופו של דבר, קרלו אנצ'לוטי יהיה המאמן שלנו בעונה הבאה, בוודאות".

* מאמן פארמה, דומניקו די קרלו, פוטר היום (שני) מהקבוצה. פארמה מדורגת במקום ה-17, מעל הקו האדום, אבל ההפסד ביום ראשון בליגה 2:1 לסמפדוריה, שהיה הפסדה ה-12, היה הקש ששבר את גב הגמל של ההנהלה. די קרלו מונה ביוני, לאחר שקלאודיו ראניירי עזב ליובנטוס. בינואר הביאה הקבוצה מעיר הפרמזן שם גדול, החלוץ כריסטיאנו לוקארלי, אבל גם הוא לא הצליח להרחיק אותה מהקו האדום ודי קרלו שילם את המחיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully