וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון וקיירוש בדרך לדין משמעתי

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד ועוזרו צפויים לספוג עונשים כבדים עקב האשמות השופט, לאחר ההפסד לפומפי. נקבעו משחקי חצי גמר הגביע האנגלי

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, סר אלכס פרגוסון, צפוי לעמוד לדין משמעתי מטעם ההתאחדות האנגלית בשל ה"ביקורת הבונה" שהטיח בשופט מרטין אטקינסון לאחר ההפסד 1:0 לפורטסמות' בגביע. פרגי לא הסתפק בביקורת כלפי שופט המשחק וכילה את זעמו גם בקית' האקט, בכיר באיגוד השופטים האנגלי.

גם קרלוס קיירוש, שכינה את אטקינסון "שודד" והציע חוק חדש לפיו יהיה ניתן להחליף שופט במהלך המשחק, צפוי לעמוד לדין. "אני מרגיש עצב בגלל שהגענו למצב שבו לשופטים לפעמים מגיע לקבל כרטיס אדום במהלך המשחק", אמר קיירוש לאחר ההפסד שעלה לשדים האדומים בהמשך דרכם בגביע, "לשופט הזה הגיע שמישהו יבוא אליו במהלך המשחק ופשוט יוציא אותו מהמגרש".

עפ"י הכללים, ההתאחדות האנגלית מגישה כתב אישום משמעתי אם יש מידה יוצאת דופן של בוטות בהערות כלפי השופטים ותחת המבחנה הזאת, קשה לראות איך פרגוסון וקיירוש יצליחו להימלט מאימת הדין.

המנג'ר הסקוטי הוותיק טען לאחר המשחק ששחקני פורטסמות' חשו מעודדים "כי הם ידעו שהשופט נמצא לצידם". כזכור, אטקינסון "הרוויח" את הביקורת מצד אנשי מנצ'סטר כאשר סירב לפסוק על פנדל לטובת היונייטד אחרי שסילביאן דיסטין הכשיל את כריסטיאנו רונאלדו ברחבה. "השופט הזה הוא בושה וחרפה", הוסיף קיירוש, "אנחנו עשינו את העבודה שלנו, שחקני פומפי עשו את שלהם, אבל השופט לא עשה את שלו".

כריסטיאנו רונאלדו טען לאחר המשחק שהוא חשש לנסות ולעבור את שחקני פורטסמות' בגלל הטיפול לו הוא "זכה" בכל פעם שניסה ליישם את הטכניקה העילאית שלו. "אני לא מאשים את שחקני פורטסמות'", המשיך פרגוסון, "אם אתה יודע שתצליח לשחק בצורה כזאת ולא לקבל כרטיסים אז אתה עושה את זה", פרגי המשיך וטען למשוא פנים מצד האקט: "אני לא חושב שהוא עושה את עבודתו נאמנה. יש לו את הפייבוריטים שלו וכולם יודעים את זה".

פרגי וקיירוש צפויים לספוג קנסות ואף עונשי הרחקה בעקבות הדברים הללו.

נקבעו חצאי גמר הגביע האנגלי

הגרלת חצאי גמר גביע האנגלי נערכה היום (שני), בה נקבע כי בארנסלי, שהפתיעה את צ'לסי, תתמודד נגד קארדיף, שהדיחה קבוצת פרמיירליג אחרת, מידלסברו. ווסט ברומיץ', שהביסה ביום ראשון ברבע הגמר את בריסטול רוברס 1:5, תתעמת על מקום בגמר עם פורטסמות. שני המשחקים ייערכו בחמישה ובשישה באפריל באצטדיון וומבלי.

"כולנו מאמינים שאפשר לזכות בגביע", אמר מנג'ר בארנסלי סיימון דייבי. "הגרלנו את קארדיף, שנינו מועדונים מליגת המשנה ואנו חושבים שיש לנו סיכוי מצוין להגיע לגמר".

"מנג'ר קארדיף דייב ג'ונס אמר: "להגיע לחצי הגמר זה כבר הישג ענק עבורנו. כך שלמען האמת זה לא משנה מאוד עבורנו את מי הגרלנו בשלב הבא". לגבי היריבה הבאה שלו אמר: "הם באים עם הרבה ביטחון, לאחר שהדיחו שתי גדולות (ליברפול וצ'לסי)".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully