וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווין וויד גמר את העונה

הגארד של מיאמי חייב לעבור טיפולים בברכו השמאלית, ויחל בחזרה לכושר בעוד כחודש. סנטר הניקס, אדי קארי, עלול להזדקק לניתוח

סנטר הניקס, אדי קארי, סובל מקרע בסחוס בברכו הימנית והוא צפוי להחמיץ עוד משחק אחד לפחות, זאת בנוסף למשחק ההפסד מול פורטלנד בו הוא לא שותף. קארי נפצע בהפסד הניקס לדטרויט ובדיקת MRI חשפה קרע מזערי בסחוס. ידוע שקארי יזדקק לניתוח בשלב כזה או אחר.

ביצוע הניתוח עשוי להתעכב מאחר ואופי הפציעה הוא כזה שמאפשר לסנטר להמשיך לתפקד ללא חשש לפציעה נוספת. ידוע שקארי יחמיץ בוודאות את המשחק מול דאלאס והוא בספק לדרבי המאכזבות מול מיאמי בלילה שבין רביעי לחמישי

גם ג'מאל קרופורד, שמשחק הכי הרבה דקות בליגה בממוצע חוץ מאלן אייברסון, עלול להחמיץ את המשחק מול המאבס בגלל פציעה ביד ימין.

וויד מטופל , ריילי מחפש מושיעים

מיאמי היט הודיעה היום (שני) כי שחקנה דווין וויד חייב לקבל טיפולים אינטנסיביים בברכו השמאלית ועקב כך יחמיץ את שאר משחקי עונת 2007/08. וויד לא יעבור ניתוח כלשהו, אלא טיפולים חיצוניים, שלאחריהם ינוח חודש ימים. הטיפול בברכו יחל בסוף השבוע הקרוב, ובתום חודש של מנוחה יחל וויד בחזרתו ההדרגתית לכושר משחק.

וויד כבר עבר ניתוח בברכו השמאלית, במאי 2007, אך המשיך לסבול מברכו במהלך העונה. נוכח מצבה העלוב של מיאמי, לא בדיוק הקבוצה שרצה לאליפות ה-NBA, הוחלט כי זה הזמן המתאים לבצע את הטיפול בברך. ללא 24.6 נקודותיו, 4.2 הריבאונדים ו-6.9 האסיסטים של פלאש, מיאמי, הגרועה בליגה, צפויה לשייט לעונה הגרועה בתולדותיה.

מי שלא זקוק לפציעה כדי להתחמק מנוכחות במשחק של קבוצתו מעוררת הרחמים הוא מאמן מיאמי, פט ריילי, שייעדר כנראה משני משחקים השבוע בגלל מסע סקאוטינג במכללות. ריילי עקב אחרי אריק גורדון, שחקנה של אינדיאנה במשחק מול פן סטייט וראה אותו קולע 26 שלא הספיקו להוז'רס כדי לנצח.

ריילי ישוב למיאמי ויגיע למשחק של ההיט מול הקליפרס הלילה אבל יחמיץ את המשחק מול הניקס ביום רביעי ואת המשחק מול אורלנדו ביום שישי.

עדכון ראשון: 11:15, 10/03/08
עדכון אחרון: 19:12, 10/03/08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully