וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החזיון של ליון

ליון כבר יכולה לגעת בתואר האליפות השביעי ברציפות שלה אחרי ניצחון גדול במשחק העונה על בורדו 2:4, שהגדיל את הפער בצמרת לשש נקודות

בכל עונה בשבע השנים האחרונות ניסתה אחת מקבוצות הליגה הצרפתית לאיים על השלטון הנצחי של ליון, ובכל עונה אותה קבוצה מבינה שהעסק גדול עליה. הערב (ראשון) הגיעה תורה של בורדו לחוות על בשרה את נחת זרועה של האלופה הנצחית, שניצחה 2:4 במשחק העונה ופתחה פער של שש נקודות בצמרת, עשרה משחקים לסיום העונה. במשחק נוסף שהשלים את המחזור ה-28 הערב ניצחה מארסיי את סט. אטיין 0:2.

ליון - בורדו 2:4

חגיגה גדולה היתה הערב בסטאד דה ז'רלאן, כשהקבוצה היומרנית של לורן בלאן הגיעה להתארח אצל החבורה של אלן פרין. מתיו בודמר, הרכש המצוין מליל, הבהיר לאורחים מעיר היין מהר מאוד מיהי בעלת הבית בליגה הזו, עם שער מהיר בדקה ה-12, ואחריו עם שער נפלא במספרת לפנים בדקה ה-24. וונדל הברזילאי החזיר את בורדו לחיים בדקה ה-35 בבעיטה חופשית מדוייקת, אבל קארים בנזמה, מי אם לא הוא, עשה את ה-1:3 של ליון בדקה ה-50.

בורדו סירבה לוותר, ובדקה ה-60 צימק הארגנטינאי הפורה פרננדו קבאנגי את התוצאה פעם נוספת בפנדל, אבל ליון עמדה בלחץ בדקות הסיום, ובדקה ה-90 חתם קאדר קייטה את התוצאה הסופית עם הרביעי של ליון, שסגר ככל הנראה גם את מירוץ האליפות.

מארסיי - סט. אטיין 0:2

המארחים עשו עוד צעד חשוב בדרך למקום בליגת האלופות גם בעונה הבאה, עם ניצחון ביתי מצוין על הירוקים מסט אטיין. מתיו ואלבואנה כבש את הראשון בדקה ה-58, ושבע דקות לאחר מכן נקבעה תוצאת המשחק עם שער של טאייה טאיוו הניגרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully