וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: הצוללת שייטה בקאמפ נואו

ויאריאל ניצחה בחוץ את ברצלונה 1:2 ונצמדה אליה בצמרת. מאיורקה ומחצה את רקראטיבו הואלבה 1:7. לה קורוניה סיימה ב-2:2 עם ולנסיה

המחזור ה-27 בליגה הספרדית הביא עימו מבול של שערים, כיאה לסיום החורף, כשאת המנה העיקרית הביאה מאיורקה, שהשפילה את רקראטיבו הואלבה 1:7. דוד אוואט שוב פתח, ולה קורוניה חזרה מפיגור שני שערים בולנסיה כדי לצאת עם תיקו 2:2 מכובד. חטאפה ניצחה בחוץ 0:3 את מורסיה, בעוד סאנטנדר ניצחה באותה תוצאה את בטיס.

ברצלונה - ויאריאל 2:1

מרוב ירייה ברגליים, כבר לא ברור איך ברצלונה עוד מצליחה ללכת. ריאל מדריד ניצחה אתמול ופתחה פער של 8 נקודות, אבל המארחים הצליחו להפסיד בפעם השנייה ברציפות בליגה, שוב לא הרשימו, ועם יכולת כזאת, האליפות היא חלום רחוק. ג'יזרמו פרנקו פרנקו פרץ בדקה ה-30 לרחבה של הקאטלונים, יכול היה להבקיע, אבל במקום זה בחר לנסות ולעבור את ואלדז, שהכשיל אותו. השוער ראה צהוב, ודקה מאוחר יותר גם ראה את הכדור ברשת, לאחר שמרכוס סנה שלח את הפנדל פנימה. ברצלונה חזרה למשחק בדקה ה-67, לאחר מהלך נהדר בין אינייסטה ורונאלדיניו, הכדור הגיע לצ'אבי, ששלח אותו אל הפינה השמאלית, כדי לקבוע שיוויון.

אלא שויאריאל לא הגיעה כדי לצאת רק עם נקודה אחת: נגיחת הרחקה עלובה של מיליטו נתנה הזדמנות פז ליון דאל תומאסון, שבנגיעה החזיר את היתרון אל האורחים, ועכשיו הקאטלונים צריכים להיות יותר מודאגים מהיריבה שלהם שנמצאת רק 4 נקודות מתחתיהם, מאשר ריאל מדריד, שמשייטת אל תואר האליפות.

מאיורקה - רקראטיבו הואלבה 1:7

מאיורקה האריכה את רצף המשחקים בהם לא נוצחה ל-9, והיא עשתה זאת בסטייל. חואן אראנגו פתח את החגיגה עם שער מקרב בדקה ה-18, ודניאל גויזה הוסיף שניים משלו בדקות ה-22 וה-32. לאחר מכן הגיע תורו של בורחה ואלרו, שכבש בדקה ה-37.

רקראטיבו הרגישה שגם לה יש מה לתת, ושתי דקות מאוחר יותר הצליחה לצמק ל-4:1, עם שער של מארקו רובן בדקה ה-39, אבל ממש לפני המחצית מאיורקה היכתה שוב, כשואלרו רשם את שערו השני במשחק. במחצית השניה סגר אראנגו את השלושער הפרטי שלו, בדקות ה-47 וה-50, והפך את התבוסה של האורחים, להשפלה צורבת ממנה לא יהיה פשוט להשתחרר.

ולנסיה קטעה את הרצף של אוואט

ולנסיה - לה קורוניה 2:2

מאז שחזר דודו אוואט לעמוד בין הקורות, רשמה לה קורוניה שני ניצחונות רצופים, והערב הרצף נשבר, אך האורחים בהחלט יכולים להיות מרוצים מהנקודה. ולנסיה פתחה בטירוף וכבר עלתה ליתרון שני שערים, לאחר שחואן מאטה כבש בדקה ה-17, ודוד ויאה נגח את השני 7 דקות מאוחר יותר. אלא שאז התעוררה לה קורוניה, החלה ללחוץ על הדוושה, ובדקה ה-37 מאמציה נשאו פרי, כשסרג'יו הבקיע מרחוק בדקה ה-37, ודקה לסיום המחצית השווה אנחל לאפיטה, והשאיר את האוהדים במסטאייה מאוכזבים.

סאנטנדר - בטיס 0:3

המארחים נשארים בתמונה של ארבע הגדולות, ועדיין מפנטזת על כרטיס לליגת האלופות, אחרי ניצחון ביתי גדול. מחצית ראשונה מאופסת פינתה דרכה למחצית שניה מלאה באירועים, כשהראשון שבהם, היה הרחקתו של מגן בטיס, מלי, בדקה ה-48, שהשאיר את האורחים בעשרה שחקנים. משם והלאה נטלה סאנטנדר את השליטה, אלדו דושר כבש בדקה ה-50, ואיזיקיאל גאראי הוסיף אחד משלו שמונה דקות מאוחר יותר. מוחמד צ'יטה סגר את הסיפור בדקה ה-88, וסאנטנדר נראית מסוכנת מתמיד.

סביליה - לבאנטה 1:2

נראה שהאכזבה בסביליה מהדחתם מליגת האלופות עדיין עמדה באוויר בתחילת המשחק, והאורחים מתחתית הטבלה ניצלו זאת מייד, כשמוסטפה ריגה העלה אותם ליתרון בדקה ה-5. אלא שהפעם סביליה הצליחה לצאת מהתסבוכת, ושער של סיידו קייטה בדקה ה-27, השווה את התצואה. המארחים החלו ללחוץ, ושתי דקות בתוך המחצית השניה מצאו את שער הניצחון שלהם, כשלואיס פביאנו עשה בדיוק מה שהוא יודע, כשכבש את שערו ה-20 בליגה העונה, והבטיח את הניצחון.

אתלטיק בילבאו - ויאדוליד 0:2

איגור גאבילונדו נגח מקרוב רק שש דקות מהפתיחה כדי להעלות את המארחים ליתרון. ויאדוליד החלה ללחוץ, אבל שוערה של בילבאו, ארמנדו, היה במקום בכל פעם. בדקה ה-55 ספגו האורחים מכה קשה, כשפדרו לופז ראה כרטיס אדום. משם, המשחק הלך יותר בקלות לבילבאו, שהשתלטה על המשחק, ובדקה ה-69 כבש גאבילונדו את שערו השני במשחק, וסגר את המשחק.

אוסאסונה - אלמריה 1:2

המארחים שרצו להתרחק מהתחתית, פתחו את מכסת השערים כבר בדקה ה-6, לאחר שקיקה סולה שבר את הגנת אלמריה, עבר את השוער וכבש את הראשון. אלמריה, שעדיין לא איבדת את החלום לתפוס את אחד הכרטיסים לאירופה הצליחה לחזור בדקה ה-20, לאחר שקורונה נגח את השיוויון. אבל בדקה ה-29 סזאר קרוצ'גה נגח את שער הניצחון, שמהווה הניצחון הרביעי ברציפות בבית, עבור אוסאסונה.

מורסיה - חטאפה 3:0
פאבלו הרננדז 56'
חואן אלבין 84'
פרנסיסקו קסקיירו 88'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully