וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: לברקוזן מתקרבת

ניצחה 0:2 את האנובר בבית, וניצלה את התיקו המאופס של המבורג מול נירנברג החלשה, כדי להגיע עד שתי נקודות מהמקום השני

המחזור ה-23 בגרמניה הושלם הערב (ראשון), כשבמוקד המשיך לעמוד המאבק על המקום השלישי, שמוביל לליגת האלופות, בין המבורג ללברקוזן. כזכור, השתיים נפגשו ביניהן בגביע אופ"א, אז ניצחה לברקוזן, וגם הערב הם יצאו עם ידם על העליונה. המבורג יצאה למשחק חוץ שעל הנייר היה אמור להיות פשוט, מול נירנברג, אבל חזרה עם תיקו 0:0, בעוד לברקוזן עשתה את העבודה בבית עם ניצחון 0:2 על האנובר, ונצמדה עד נקודה מהמקום השלישי.

לברקוזן - האנובר 0:2

מי שנהנתה מהערב החלש של המבורג היא כמובן לברקוזן, שנהנת מתקופה מצויינת מבחינתה. הניצחון 0:1 על המבורג בגביע אופ"א בוודאי הכניס שם המון מוטיבציה, והערב היא אותתה שמקומה בהחלט במסגרת אירופאית בכירה גם בעונה הבאה. תאופניס גקאס העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-30, ותרנקוילו בארנטה קבע 0:2 עשר דקות מאוחר יותר, יתרון עליו שמרה לברקוזן, שהביא אותה עד נקודה מהמקום השלישי, ושתיים מהמקום השני.

נירנברג - המבורג 0:0

האורחים, שרצו להמשיך את התקופה הטובה שלהם בליגה, ולעלות עד למקום השני, נתקלו ביריבה עקשנית במיוחד, שנאבקת על חייה בליגה, וצריכה כל נקודה. למעשה, אם קבוצה כלשהיא צריכה לומר תודה על הנקודה הזאת היא דווקא המבורג עצמה, שרשמה משחק חלש מאוד מול המועמדת לירידה, וניצלה מהפסד, לאחר ששוערה, פרנק רוסט, עצר פנדל בסיום המחצית הראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully