וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ניצחה את הפועל תל אביב 1:2

האדומים עלו ליתרון מוקדם מנגיחה של טל חן בדקה השישית, אבל קמנאן איזן בדקה ה-42, ויוסי שבחון המחליף נגח את שער הניצחון בדקה ה-89

בפעם השניה בתוך שלושה שבועות נפגשו הערב (ראשון) מכבי תל אביב והפועל תל אביב לעוד מאבק עירוני אמוציונלי, שכמו שני הדרבים הקודמים העונה הכיל בנוסף למנה הרגילה של היוקרה והכבוד גם את כל המרכיבים הדרושים לקרב תחתית לוחמני. שני מחנות האוהדים היו בטירוף, התיקולים היו חריפים, הכרטיסים צהובים נשלפו בקצב, ובסיום היו אלה הצהובים ביציע שחגגו עם ניצחון דרמטי 1:2, משער נגיחה מצוין של יוסי שבחון בדקה ה-89.

הפועל נטלה את היוזמה מן הפתיחה, כבשה שער מהיר מראשו של טל חן בדקה השישית, והגיעה למספר מצבים בחצי השעה הראשונה, אבל לא הצליחה להגדיל את יתרונה. ניר לוין הבין שחייב להגיע שינוי והכניס את רודי חדד במקומו של ליאור ז'אן כבר בדקה ה-27, ורבע שעה לאחר מכן קיבל את התמורה כשחדד החל במהלך נהדר שהסתיים בבישול של אלן מסודי ליאניק קמנאן, שכבש את שער השוויון.

במחצית השניה התעייפו שתי הקבוצות, הציגו משחק מבולבל וחסר תיאום, ולא הגיעו לאף הזדמנות אמיתית ליד אחד השערים עד דקות הסיום, אז ניסו הצהובים להכריע את המשחק ולפצות את אוהדיהם על שני ההפסדים בדרבים הקודמים העונה, ואחרי מספר נסיונות טובים הגיע השער של שבחון, שחזר אחרי פציעה ארוכה ועלה כמחליף, ונתן את כל הלב בנגיחה שניצחה את המשחק לצהובים.

מהלך המשחק

דקה 6 - גול! יגאל אנטבי הרים משמאל לוואליד באדיר, שנגח למרכז הרחבה, שם התרומם טל חן מעל כל ההגנה הצהובה ונגח פנימה - 0:1 להפועל.

דקה 22 - דור מלול שכח לרגע את מצבה הקשה של קבוצתו, וניסה להבקיע במספרת אקרובטית וחסרת תועלת, שלא צלחה.

דקה 24 - כדור עומק של דימיטר טלקיסקי מצא את שלומי ארבייטמן בנבדל, והשער הקליל שכבש החלוץ נפסל בצדק על ידי אלון יפת.

דקה 29 - סדרת מסירות טובה של האדומים מצאה את טלקיסקי במצב בעיטה נוח מחוץ לרחבה, אבל הבולגרי החטיא את המסגרת.

דקה 34 - יאניק קמנאן סידר לאלן מסודי את המצב הממשי הראשון של מכבי, אבל הקונגולזי לא הצליח למצוא את הרשת.

דקה 42 - גול! רודי חדד, שעלה כמחליף, שלח את מסודי לתוך הרחבה, והאחרון השאיר בעקב נהדר את קמנאן לבד מול השער, משם נותר לו רק לגלגל לרשת - 1:1.

דקה 81 - אחרי דקות ארוכות של משחק נרפה משני הצדדים, ניסה ג'ונתן אסוס את מזלו בבעיטה מרחוק, ולא מצא את המסגרת.

דקה 85 - הגבהה טובה של אורי שטרית הגיעה לקמנאן, שנגח חזק וסחט הדיפה מצוינת מאניימה.

דקה 87 - מסודי שיחרר טיל מ-25 מטרים, והכדור חמק רק סנטימטרים מעל המשקוף.

דקה 89 - גול! הלחץ של מכבי סוף סוף הניב פרי, כשיוסי שבחון התרומם מעל כולם להגבהה של דן רומן מצד שמאל, ונגח את שער הניצחון לצהובים - 1:2 למכבי.

דקה 90 - פאביו ג'וניור כמעט הצליח לכבוש בדרבי השלישי ברציפות שלו, אבל יבריץ' מתח את אבריו ובלם את הברזילאי ממש על קו השער בזינוק מדהים.

הרכב מכבי תל אביב: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, ג'ו ביזארה, משה מישאלוב, אורי שטרית, ג'ונתן אסוס, ליאור ז'אן (רודי חדד 27, עומר פרץ 70), דן רומן, אלן מסודי, דור מלול (יוסי שבחון 83), יאניק קמאנן.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, אלין טופוזאקוב, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, טל חן (פאביו ג'וניור 80), מזואה אנסומבו, דימיטאר טלקיסקי, ביבראס נאתכו (ראובן עובד 59), ברוך דגו, שלומי ארבייטמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully