וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפילת מתח

לאחר ניצחון גדול על מילאן בליגת האלופות, סיימה ארסנל בתיקו מאופס עם וויגאן בליגה. קארדיף העיפה את מידלסבורו מהגביע האנגלי עם 0:2

לאחר שתי הסנסציות הגדולות בגביע האנגלי, במהלכן העיפה בארנסלי את אברהם גרנט וצ'לסי, ופורטסמות' סיימה את דרכה של מנצ'סטר יונייטד, נרשמה עוד הפתעה גם הערב (ראשון), אם כי מעט קטנה יותר. מידלסבורו, שקיוותה להפוך לאחת הפייבוריטיות לזכות בגביע, הופתעה בביתה על ידי קארדיף, 2:0, וגם היא מחוץ למפעל. בהמשך הערב תיאבק בריסטול רוברס עם ווסט ברומיץ' על הכרטיס האחרון. בפרמיירליג, קיוותה ארסנל לפתוח פער של 4 נקודות ממנצ'סטר יונייטד בראש הטבלה, אבל סיימה בתיקו 0:0 בוויגאן, ואיבדה שתי נקודות יקרות.טוטנהאם הביסה את ווסטהאם בדרבי הלונדוני, 0:4.

מידלסבורו - קארדיף 2:0

אף אחד כבר לא מזלזל בקבוצות מהליגות הנמוכות, אבל גם במידלסבורו בוודאי ידעו שהסיכויים שלהם מצויינים לקראת ההמשך, במיוחד מאחר והמשחק שוחק אצלם בבית. אלא שלוולשים היו רעיונות אחרים, והם פתחו בסערה את המשחק: כבר בדקה ה-9 העלה פיטר וויטינגהאם את האורחים ליתרון, לאחר שניער מעצמו את המגינים, ומקצה הרחבה שלח טיל אל הרשת.

האוהדים ההמומים של בורו הפכו המומים עוד יותר, כשבקדה ה-22 היתרון של קארדיף הוכפל, לאחר שוויטינגהאם הרים בעיטה חופשית היישר אל ראשו של רוג'ר ג'ונסון, שמקרוב נגח פנימה. עד לסיום ניסתה נואשות מידלסבורו למצוא שער מצמק, אבל מפגן הגנתי מצויין של האורחים, סידר לעוד קבוצה קטנה מקום בחצי הגמר, ועכשיו, באמת הכל פתוח.

בריסטול רוברס - ווסט ברומיץ' 5:1

החבר'ה מבריסטול שמעו על קארדיף שהפתיעה את מידלסבורו וקיוו להפוך את חצי הגמר למפגש של הליגות הנמוכות, אבל הבדלי הרמות הפעם ניכרו לחלוטין, והאורחים עכשיו נראים בהחלט כמי שעשויים להניף את הגביע בסיום העונה. ג'יימס מוריסון העלה את ברומיץ' ליתרון בדקה ה-16, עיסמאיל מילר הכפיל את התוצאה בדקה ה-30, לפני שדני קולס החזיר את המארחים למשחק שתי דקות מאוחר יותר. מילר שוב כבש בדקה ה-69, קווין פיליפס הצטרף לחגיגה בדקה ה-73, ומילר סגר שלושער 5 דקות לסיום, כדי להעלות את ווסט ברומיץ' לחצי הגמר, כנציגה היחידה מהפרמיירליג.

פרמיירליג: ווסטהאם, כרגיל

וויגאן - ארסנל 0:0

איזו נפילה אדירה לתותחנים, שהגיעו לאחר הניצחון הגדול בסאן סירו על מילאן, וקיוו לפתוח פער בצמרת ממנצ'סטר יונייטד. אלא שיכולת חלשה, במיוחד בחלק ההתקפי, איפשרה למארחים לקטוף נקודה יקרה במיוחד, והתרחק מעט מהתחתית הבוערת. אם ונגר יכול להתנחם בדבר אחד, הרי שזה בחזרתו של רובין ואן פרסי, שרשם רק הופעה אחת העונה, עקב פציעות, והערב חזר לדשא כמחליף, אך גם הוא לא הצליח להושיע את האורחים.

טוטנהאם - ווסטהאם 0:4

שתי הלונדוניות הגיעו לדרבי כשהן חבולות ומוכות, לאחר שבמחזור הקודם שתיהן חטפו רביעיות: טוטנהאם חטפה רביעייה מבירמינגהאם, ווסטהאם קיבלה בראש מצ'לסי, וביום רביעי מליברפול. כך שאפשר להבין את התסכול של האוהדים של הפטישים, כשהקבוצה שלהם הצליחה בפעם השלישית ברציפות להוציא 4 כדורים מהרשת, דווקא מול היריבה העירונית השנואה.

כבר בדקה השמינית העלה דימיטר ברבטוב את המארחים מווייט הארט ליין ליתרון, לאחר שכדור חופשי של טום האדלסטון טס היישר אל ראשו, והנגיחה הסתיימה ברשת. עוד לפני שווסטהאם הצליחה להתאושש, ברבטוב היכה בשנית תוך 60 שניות: האדלסטון שוב הרים כדור, ששוב מצא את ראשו של ברבטוב, ושוב הכניע את גרין, 0:2 כבר אחרי 10 דקות. כשהיה נדמה שהאורחים סוף סוף יצליחו להפסיד בצורה מינורית, הגיע ג'ילברטו, בדקה ה-84, וקבע 0:3, ודארן בנט סגר את הסיפור עם הרביעי, דקה אחת בתוך זמן פציעות.

סאנדרלנד - אברטון 1:0

האורחים ממשיכים להידבק לצמרת וליריבה העירונית שלהם, עם ניצחון חוץ גדול ולא פשוט בכלל באיצטדיון האור. אברטון הגיעה לאחר ניצחון במחזור הקודם על פורטסמות', ובמשך 55 לא הצליחה למצוא את עצמה. כל זה, עד שהגיע אנדי ג'ונסון, והעלה אותם ליתרון. ג'ונסון השתלט על כדור ששלח ארטטה מהאגף, ונגיעה קטנה שלו הכניעה את גורדון, והעניקה שלוש נקודות חשובות לאורחים, במאבק על הכרטיס לאירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully