וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן נשארת קרובה לאירופה

אחרי שהודחו מליגת האלופות, הרוסונרי ניצחו 1:3 באמפולי, והתקרבו לכדי נקודה מהמקום הרביעי שמוליך לצ'מפיונס. 0:2 לרומא בנאפולי

בשבת ניצחה אינטר את רג'ינה 0:2, והלחץ במחזור ה-27 בסרייה A עבר היום (ראשון) לכתפיה של סגנית המוליכה רומא, ששיחקה בנאפולי. הג'יאלורוסי הגיעו לסן פאולו מעודדים ובטוחים בעצמם אחרי הניצחון על ריאל מדריד בשמינית גמר ליגת האלופות, לא נבהלו מהמארחים השאפתנים, ניצחו 0:2 ושמרו על הפער מהנראזורי בטבלה.

מילאן ופיורנטינה נאבקות על המקום הרביעי, שמוליך לליגת האלופות, והקרב ביניהן יימשך כנראה עד למחזורים האחרונים של העונה. מילאן התארחה באמפולי, הציגה משחק לא משכנע, אבל יצאה עם 3 הנקודות אחרי ניצחון 1:3. פיורנטינה התארחה בסיינה, והפסידה בדרבי הטוסקני 1:0. את המחזור חתם המשחק בו השלישית בטבלה יובנטוס התארחה בגנואה. הגברת הזקנה סגרה עניין כבר במחצית הראשונה, וחזרה מעיר הנמל עם ניצחון 0:2.

נאפולי - רומא 2:0

אלפי הצופים בסן פאולו טרם הספיקו להתרווח במושביהם, ומיד ראו את קבוצתם נקלעת לפיגור בדקה ה-2 משער של סימונה פרוטה, שקיבל מסירה מפרנצ'סקו טוטי, חלף על פני מתאו ג'יאנלו וגילגל פנימה. בדקה ה-15 המהלך חזר על עצמו, אבל הפעם שוער נאפולי ג'יאנלו, הציל את קבוצתו. התוצאה נשמרה עד למחצית.

אחרי ההפסקה, שחקניו של אדי רג'ה שוב פתחו חלש. בדקה ה-49 הוכשל סיסיניו על ידי דניאלה מאניני והשופט הורה על הנקודה הלבנה. הקפטן טוטי קבע 0:2 לרומא. הג'יאלורוסי לא הירפו והמשיכו לתקוף את יריבתם, כשבדקה ה-53 שלח טוטי כדור חופשי מעל לשער. נאפולי השתחררה מעט והחלה לתקוף את שערו של דוני. בדקה ה-63 נפסל שער של נאפולי בגלל נבדל של אזקייל לאבצי, ודקה אחר כך דוני הציל נסיון הבקעה של מאוריציו דומיצי. עד הסיום לא הצליחו הנאפוליטנים לצמק, ורומא חוזרת לבירה עם ניצחון חלק, ששומר את פער 6 הנקודות מאינטר בעינו.

אמפולי - מילאן 3:1

בדקה ה-4 משרוקיתו של השופט סטפנו פארינה דממה כשמאסימו אמברוסיני הכשיל ברחבה את סבסטיאן ג'ובאניקו. בדקה ה-19 הרים מאסימו אודו כדור מאגף ימין, שוער אמפולי דוידה באסי השמיט את הכדור, ואלשנדרה פאטו דחק מקרוב את שערו השישי העונה מעשרה משחקים. הטוסקנים התעשתו במהירות ובדקה ה-23 אנטוניו בושה המשיך מקורב כדור רוחב שמסר לוקה אנטוניני. אמפולי המשיכה לשלוט בקצב, והרוסונרי ירדו לבונקר עד למחצית, שנחתמה בשוויון 1:1.

במחצית השנייה המשיכה את המגמה, ובדקה ה-55 הדביק קלאודיו מרקיזיו המקומי כדור לקורת שערו של קאלאץ'. גשם כבד החל לרדת במגרש הצנוע של אמפולי, וקצב המשחק הואט. בדקה ה-79 הכניס אנצ'לוטי את אלברטו פאלוסקי במקומו של אלברטו ג'ילארדינו, בתקווה שהילד הצעיר יחולל מפנה בקבוצתו, אבל מי שהביא למילאן את שלוש הנקודות היה לא אחר מהחייל הוותיק, מאסימו אמברוסיני. עד הדקה ה-85 הקשר האיטלקי הציג משחק חלש, אבל זה לא הפריע לו לנגוח בחוזקה כדור שהגביה קאקה מצד שמאל, ולקבוע 1:2 למילאנזים. 3 דקות אחר כך קאקה סגר עניין בבעיטה שטוחה, ומילאן, למרות משחק לא משכנע, חזרה לצפון עם מלוא הנקודות.

גנואה - יובנטוס 2:0

הגברת הזקנה הדרימה לגנואה, ובתום 90 דקות שמרה על מקומה השלישי בטבלה. זדנק גריגרה שלח כדור שהותיר את שוער גנואה, אלסיו סקארפי, ויובה הוליכה 0:1 בדקה ה-25. 8 דקות אחר כך הכפילו הביאנקונרי את יתרונם. גריגרה מצא את דויד טרזגה, שכבש מקרוב וקבע את תוצאת המשחק. שתי הקבוצות הפגינו משחק פיזי, בו נשלפו 7 צהובים, ו-5 דקות לסיום מבצע אישי של וינצ'נזו יאקווינטה כמעט והגדיל את יחס השערים של יובנטוס, ששבה למסלול הניצחונות אחרי שהפסידה במחזור הקודם לפיורנטינה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

פארמה - סמפדוריה 2:1

הפתיחה היתה שייכת לשחקניו של וולטר מזארי. כבר בדקה ה-12 סמפ עלתה ל-0:1 משער של כריסטיאן מאג'יו, ואילצה את המארחת לרדוף אחריה. המשחק הפך פיסי מרגע לרגע, השופט שלף שלושה צהובים ושרק ל-27 עבירות בחצי הראשון של המפגש. בדקה ה-57 כבש אמיליאנו בונאצולי לזכות סמפ, ופארמה הבינה שהיא חייבת להתעורר. עשר דקות אחר כך נשאו מאמציה של המארחת פרי כשחלוצה הקרואטי איגור בודאן צימק ל-2:1. עד לסיום לא הצליחה המארחת להשוות, וסוף סוף, אחרי שלושה מחזורים ללא ניצחון, החבורה מגנואה חוזרת לחבל ליגוריה עם 3 נקודות.

סיינה - פיורנטינה 0:1

פתיחת המשחק היתה שקולה, ולמרות שהאורחים מפירנצה החזיקו יותר בכדור, אף אחד בסיינה לא חשב להיכנע ליריבה הגדולה שלה בחבל טוסקנה. במחצית השנייה הידקו הויולה את שליטתם במגרש, אך לא הצליחו להכניע את אלכס מנינגר.

כמאמר הקלישאה, כשלא כובשים - סופגים, ובדקה ה-79 מאסימו מקארונה העלה את המארחת ליתרון 0:1, והורחק מיד אחר כך בצהוב שני. הויולה לא הצליחו להשוות עד לסיום, וכרגע הם עדיין מדורגים במקום הרביעי, אבל ביתרון נקודה אחת קטנה על פני מילאן.

שאר המשחקים:

קטאניה - קליארי 1:2
לקטאניה: כריסטיאנו סילבסטרי (44), מיקלה קאניני (48, עצמי). לקליארי: דניאלה קונטי (22)

לאציו - ליבורנו 0:2
ללאציו: תומאסו רוקי (15), גוראן פאנדב (25)

טורינו - אטאלנטה 0:1
לטורינו: סימונה באורנה (35)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully