וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקשר בין רופאי שיניים לכדורגל

בלאטר מציע להעניש את מרטין טיילור, שפגע באדוארדו, במסגרת פיפ"א ותוהה מדוע בעלי מקצוע אחרים לא מנסים לפגוע אחד בשני וכדורגלנים כן

פיפ"א עלולה לנקוט צעדים משמעתיים כנגד מרטין טיילור, בלמה של בירמינגהאם, ששבר את רגלו של אדוארדו דה סילבה, במהלך משחק בין ארסנל לקבוצתו של הבלם האנגלי לפני כשבועיים. נשיא פיפ"א ספ בלאטר אמר לעיתונאים כי לתיקול "לא היה שום קשר לכדורגל" והוסיף כי פיפ"א תבקש מפרמיירליג את תיק הבדיקה של האירוע ויכול להיות שתפעיל בעצמה עונש כבד.

טיילור הושעה לשלושה משחקים על התיקול, שהותיר את הקרואטי ממוצא ברזילאי עם שתי עצמות שבורות ברגלו ועם קרסול שיצא מהמקום. חלוץ ארסנל לא צפוי לחזור בתשעת החודשים ויחמיץ את אליפות אירופה הקרובה. בלאטר, שהתייחס למקרה בישיבת ההתאחדות האירופאית בשבת, אמר: "אנחנו שוקלים מספר אפשרויות, כאשר אחת מהן היא למנוע מהשחקן הפוצע לחזור לשחק עד חזרתו למשחק של הנפצע".

"אנחנו לא רוצים ששחקנים יפגעו אחד בשני, שלא יהרסו אחד לשני", הוסיף בלאטר, "נשוחח על זה בקונגרס הקרוב ואנחנו חייבים לעשות משהו עם זה. אנחנו לא רואים רופאי שיניים מנסים להרוס רופאי שיניים, או צבעים שמנסים לפגוע באחרים, אפילו אם הם בתחרות אחד עם השני. אנחנו לא רואים את זה גם בכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully