וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאוסורה: אין לאן לאנוס

אלופת האפרטורה, לאנוס, חטפה בומבה חזקה על הראש, 5:0 בבית מבאנפילד. ולז כבשה את הצמרת. אסטודיאנטס-ריבר 0:0

המחזור החמישי בליגת הקלאוסורה הארגנטינאית נפתח כבר בסוף השבוע וננעל ביום ראשון בערב. מרטין פאלרמו קיווה לנצל את המעמד הזה כדי לשבור את שיא הכיבושים, אבל בוקה סיימה בתיקו 1:1 מול אינדפניינטה ופאלרמו לא כבש.

ההפתעה הגדולה של המחזור נפלה כשאלופת האפרטורה, לאנוס, חטפה חזק על הראש בבית מול באנפילד 5:0. ולז סרספילד חזרה לנצח, הפעם 0:1 את ניואלס אולד בויס, ושמרה על המקום הראשון. ריבר פלייט ואסטודיאנטס נפרדו בתיקו 0:0. השלישית ארסנל נפרדה מחימנסיה חוחוי בתיקו 3:3.

לאנוס - באנפילד 5:0

באנפילד היא לא בדיוק מסוג הקבוצות הגדולות בארגנטינה. גם לאנוס לא, אבל היא אלופת האפרטורה והיינו מצפים ממנה להפגין יותר אופי במשחק הליגה. אז חניכיו של ראמון קאבררו לא פתחו טוב את העונה, אבל התפרקות כזו? לעיני הקהל הביתי? לא נעים בעליל.

מקסימיליאנו לאסו פתח את המסכת עם שער בדקה ה-20. דאריו קביטאניץ' הבקיע את הראשון שלו והשני של הקבוצה בדקה ה-37. פחות מדקה בתוך המחצית השנייה לוסיאנו קיבלי כבר שילש את היתרון. פביאן סנטנה (78) ודאריו קביטאניץ' (83) עם השני שלו במשחק הכניסו את לאנוס למקום מאוד לא נעים. ללאנוס שלושה הפסדים כבר. סנטיאגו ביגלרי מהאלופה הורחק בדקה ה-88.

ולז סרספילד - ניואלד אולד בויס 0:1

המוליכה חזרה לנצח, לאחר שבשבוע שעבר סיימה בתיקו נטול שערים. היא הסתפקה בשער מפנדל של ליונל ריוס בדקה ה-14 כדי לחזור אל הפיסגה, לפחות עד משחקה של בוקה.

טיגרה - אולימפו 0:2

טיגרה, שקראה בשנה שעברה תיגר על האליפות, אך לא יכלה לבסוף ללאנוס, עם פתיחת עונה לא רעה בכלל. בסוף השבוע היא השיגה את ניצחונה השלישי העונה. מתיאס חימנז (36) וגלמאריני סוארז (89). מריאנו מרטינז מאולימפו הורחק בדקה ה-71.

בוקה ג'וניורס - אינדפניינטה 1:1

גבריאל פאלטה הורחק לקראת סיום המחצית הראשונה והותיר את בוקה בעשרה שחקנים. זו הייתה הצרה השניה של בוקה במשחק, כאשר הראשונה הגיעה בדמות שער עצמי של חוליוי סזאר קאסרס בדקה השביעית. למזלה של בוקה, חואן רומן ריקלמה ביצע את תפקידו של מרטין פאלרמו וכבש בדקה ה-54 את שערו הראשון העונה בליגה, כדי להשוות ל-1:1.


תוצאות נוספות:

סן מרטין - חימנסיה לה פלאטה 1:1
לסן מרטין: מרטין בראבו (61), לחימנסיה: איגנאסיו פיאטי (77).

ארחנטינוס ג'וניורס - הורקאן 1:1
להורקאן: פדריקו נייטו (6), לארחנטינוס: גבריאל האוצ'ה (5). אקספולסאדו פריירה מארחנטינוס הורחק בדקה ה-79.

ראסינג קלאב - סן לונרנצו 1:0
גוסטאבו ברגסיו (71)

ארסנל - חימנסיה חוחוי 3:3
לארסנל: לוסיאנו לגויזאמון (1), אלחנדרו דאריו גומז (52), מריו אדוארדו קוונקה (90, פנדל). לחוחוי: אוסבלדו מירנדה (16), קרנזה (45), דייגו מתאו (80).

רוסאריו סנטראל - קולון סנטה פה 0:0

אסטודיאנטס - ריבר פלייט 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully