וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואתם חשבתם שהדרבי פה חם

80 פצועים, ביניהם 18 נפגעי דקירות, אישה אחת בהריון ושלושה אנשי משטרה במהומות שהתחוללו בדרבי של קאלי בקולומביה, בין אמריקה לדפורטיבו

מהומה שנוצרה הלילה (בין שבת לראשון) בדרבי של העיר לימה בקולומביה, הותירה 80 פצועים, 18 מהם עם פציעות דקירה קשות. הקטטה החלה בדקה ה-82 של המשחק בין אמריקה דה קאלי לדפורטיבו קאלי באצטדיון הפסקוואל גררו. אוהדי אמריקה החלו להשתולל ביציע והמהומה גלשה אל המגרש עצמו. המשטרה ירתה גז מדמיע והאוהדים, בתגובה, זרקו חפצים וניסו לעקור את הגדר המפרידה.

18 אנשים נדקרו במהלך המהומות, כך הודיעו כוחות ההצלה שבמקום. הם טופלו מחוץ לאצטדיון ונלקחו לבית חולים מקומי. 60 אנשים נוספים סבלו מחבלות ופציעות קלות. צעירה בהריון ושלושה אנשי משטרה היו בין הפצועים. האש נדלקה בעקבות החלטתו של השופט ווילמאן רולדאן, לא לפסוק בעיטת עונשין נגד דפורטיבו. אנשי אמריקה התלוננו, שחקנים החליפו מהלומות על הדשא ומאמן אמריקה התעלה ושלח מרפק לפרצופו של עמיתו מדפורטיבו קאלי, דניאל קארנו.

ראש עיריית קאלי, חורחה איבן אוספינה, אמר על המאמן הסורר כי הוא ה"אחראי הישיר" לאלימות והודיע כי יציעי האצטדיון המקומי ייסגרו זמנית. אומנה עצמו הודיע כי ההחלטות השגויות של השופט לא מהוות תירוץ להתנהגותו: "אם אצטרך, אעזוב את הכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully