וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברמוביץ' ייפגש עם גרנט

הבעלים של צ'לסי ידרוש תשובות מהמנג'ר לגבי ההפסד בגביע לבארנסלי. פורום האוהדים געש: "גרנט וצ'לסי הם הבדיחה הכי גדולה". עיתוני אנגליה הציעו מונית הביתה לישראלי וטענו כי מיכאל לאודרופ מועמד להחליפו. פרגוסון זועם על השיפוט

האם תחילת הסוף של אברהם גרנט בצ'לסי הגיעה? המנג'ר הישראלי ייפגש באמצע השבוע עם הבעלים של המועדון רומן אברמוביץ'. השניים ידונו בהפסדה המביש של הקבוצה ברבע גמר הגביע האנגלי לבארסנלי. האוליגרך היהודי-רוסי ידרוש לדעת מהמנג'ר שלו למה שחקנים בכירים כמו פרנק למפארד ודידייה דרוגבה הושארו מחוץ לסגל. מה שהכי מדאיג כרגע את אברמוביץ' היא העובדה כי גרנט אינו מסוגל לשנות מערכות וסגנונות כשהדברים לא הולכים לפי התוכנית שטווה.

אמש (שבת) שער של קיודה אודג'איי בדקה ה-66 הספיק לבארנסלי כדי לרשום את ההפתעה של מחזור רבע הגמר בגביע האנגלי, לנצח 0:1 את צ'לסי המיליונרית ולעלות לחצי גמר המפעל לראשונה מאז 1912. עבור בארנסלי היה זה המשך ישיר לקמפיין הנפלא שלה, אחרי שבסיבוב הקודם ניצחה את ליברפול באנפילד.

עד לפני כשבועיים צ'לסי עוד רדפה אחרי שני תארים, אבל כעת נותרו לה שניים, האליפות וליגת האלופות. "לא שיחקנו טוב, בעיקר במחצית הראשונה, אבל כל הקרדיט מגיע לבארנסלי", אמר אחרי המשחק מאמן צ'לסי, אברהם גרנט, "הם ניצחו את ליברפול והם ניצחו אותנו. אני מברך אותם".

גרנט גם התייחס לכר הדשא באצטדיון אוקוול: "לא היה קל לשחק על המשטח הזה. לא יכולנו לשחק את הכדורגל המהיר שלנו ולעשות שימוש באיכויות שלנו. אבל אני לא רוצה לקחת שום דבר מהניצחון של בארנסלי".

המאמן הישראלי הוסיף: "ספגנו שער ולא מצאנו את השוויון. אני מאוד, מאוד מאוכזב ועצוב. זהו היום הכי גרוע שלי מאז שהגעתי לכאן. הייתה לנו הזדמנות לעשות משהו בגביע ולא עשינו את זה, ככה שעכשיו אנחנו צריכים להסתכל על ליגת האלופות ועל הליגה".

"אני פשוט מאושר, אני לא מאמין", אמר אחרי המשחק מאמן הטייקס, סיימון דייבי, "אף אחד לא האמין שנוכל לעשות זאת שוב אחרי שניצחנו את ליברפול. השחקנים היו פנטסטים. מעולם לא הייתי בוומבלי וכך גם רוב השחקנים. הייתה לנו תכנית משחק ודבקנו בה, אני ממש נותרתי חסר מילים כרגע. אני פשוט לא מאמין שאנחנו נוסעים לוומבלי".

"גרנט וצ'לסי הם בדיחה"

בפורום האוהדים הכי גדול של המועדון הלונדוני, התגובות של אוהדי צ'לסי, בגנותו של אברהם גרנט, לא איחרו לבוא.

"רומן, אתה אחד האנשים הכי עשירים בעולם, הכסף שלך הפך אותנו למועדון מוביל בעולם. בבקשה, שלם עבור מנג'ר מוביל. אנחנו ראויים למאמן רציני יותר ולא סתם חובבן אקראי".

תגובה של אוהד אחר הייתה נזעמת יותר: "גרנט, תתאפס על עצמך, אתה אידיוט. בהתחלה הפסדנו את גביע הליגה לטוטנהאם בוומבלי, וכעת הודחנו מהגביע האנגלי, מתי נקבל מאמן ראוי?"

"משחק התקפי מצוין, גרנט", הגיב אדם אחר. "תמשיך את העבודה הטובה שאתה עושה. רומן, תעיף את הליצנים ותמנה מנג'ר רציני. אנחנו כבר לא יכולים לצחוק על רפא בניטז וליברפול או על קווין קיגאן וניוקאסל, גרנט וצ'לסי הם הבדיחה הגדולה ביותר כרגע". בפורום אחר הוסיף אחד האוהדים: "אנחנו כבר לא צריכים לחכות לעונה הבאה כדי שמוריניו יסגור איתנו את החשבון ויהרוס אותנו, המאמן שלנו עושה לנו את זה כבר עכשיו".

אגב, בסקר שנערך בפורום נשאלה השאלה הבאה: 'את מי אתה מאשים בהפסד של צ'לסי לבארנסלי?'. 61.07 אחוזים מהמצביעים האשימו את המנג'ר הישראלי. 32.06 אחוזים האשימו את השחקנים ורק 6.87 אחוזים טענו שה'אשמה' נעוצה ברגלי שחקני הסינדרלה מהליגה השנייה.

עיתוני האומה הבריטית קיבלו, יחסית, בהבנה בינתיים את ההדחה והיה זה רק הסאנדיי אקספרס הקיקיוני ששאל: "תרצה מונית אברהם?". במקומות אחרים זרקו עוד שם לבורסה הגדלה של מועמדים פוטנציאליים להחלפת המאמן הישראלי בעונה הבאה. היום היה זה מיכאל לאודרופ, מאמן חטאפה, שנמצא, לטענת כלי התקשורת האנגלים, בקשרים טובים עם בעלי תפקידים במועדון.

פרגוסון שופך אש וגופרית על השופט

צ'לסי חטפה אמנם מהלומה בראש, אבל גם מנצ'סטר יונייטד לא חפה מאשמה. הקבוצה של סר אלכס פרגוסון ישבה 89 דקות על השער של פורטסמות, אבל לא הצליחה לכבוש. בדקה האחרת יצאה פומפי למתפרצת קטלנית, השיגה פנדל, שגם עלה בהרחקה של תומאס קוזאצ'ק, שוער מנצ'סטר. סלי מונטראי כבש והארי רדנאפ בחצי גמר הגביע האנגלי.

פרגוסון רתח מזעם על השופט מרטין אטקינסון: "זה לגמרי מגוחך. אני לא יכול להסביר את זה. מנג'רים מפוטרים בגלל טעויות כאלו והשופט הולך לשפוט כאילו כלום לא קרה את המשחק הבא". עיקר הזעם של פרוגסון יצא על ההחלטה של השופט לא להעניק פנדל ליונייטד, לאחר שרונאלדו הוכשל, לכאורה, ברחבה על ידי סילבן דיסטן. "השיפוט היה פשוט בלתי ייאמן. אחרי חמש דקות נעברו כבר שלוש עבירות, אבל אף כרטיס לא נשלף.

"זו הליגה הכי טובה בעולם, אבל לפעמים אני מפחד בגלל ששחקנים עושים עבירות שלא ייאומנו, והשופטים, במקום להגן על השחקנים המוכשרים, מגינים על המגינים. אני חושב ברצינות לשנות את שיטת המשחק שלי בגלל הדברים הללו. אין כרטיסים צהובים, אין כרטיסים אדומים, אין פנדלים - קשה מאוד לשחק כך".

עדכון ראשון 08/03 23:18
עדכון אחרון 09/03 12:42

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully