וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראול: 200 שערים בדרך ל-8 נקודות

ראול שבר שיא כיבושים וניצח 1:2 את אספניול, כדי לפתוח פער של שמונה על ברצלונה, שלא שיחקה. סראגוסה-אתלטיקו מדריד 1:2

המחזור ה-27 של הליגה הספרדית החל הערב (שבת) עם שני משחקים. בראשון, ניצחה ריאל מדריד בקושי רב את אספניול 1:2. לשמחתם של ברנד שוסטר וחבריו, אף אחד לא יזכור את צורת המשחק בברניבאו היום, אלא רק את העובדה שהלבנים סגולים פתחו פער של שמונה נקודות על ברצלונה, שתשחק רק מחר ואת העובדה שראול, חלוצה, צבר היום את שערו ה-200 בקריירה. היריבה העירונית של ריאל, אתלטיקו מדריד, פישלה בגדול עם הפסד 2:1 בסראגוסה, והיא הולכת ומתרחקת מויאריאל, שתתמודד מחר מול ברצלונה.

ריאל מדריד - אספניול 1:2

אחרי ההדחה מליגת האלופות על ידי רומא, הגיעה ריאל מדריד לסנטיאגו ברנבאו למשחק נגד אספניול כשמטרתה היא לנצח, לא משנה איך ולהעלות את הפער מברצלונה בראשות הטבלה לשמונה נקודות. אחרי ההדחה מהמפעל הגדול באירופה, ריאל תשאף לחזור לשם עם אליפות שנייה ברציפות בכיסה. לשם כך, הציגו היום הלבנים של שוסטר משחק בינוני, שהסתיים בספק פנדל, שהובקע על ידי ראול. עבור חלוצה של ריאל היה זה השער ה-200 בקריירה וזה כנראה יהיה האירוע הראוי לציון היחיד מהערב.

ואלדו הלחיץ את יושבי הברנבאו כשכבש את השער הראשון לטובת אספניול, אבל גונזאלו היגוואין השווה ל-1:1 רגע לפני השריקה למחצית, לא ממש כהמשך לשליטה של האלופה הספרדית במשחק. בדקה ה-72, הוכשל ראול, ספק מחוץ לרחבה, כבש והפך לאחד משבעת השחקנים היחידים בליגה הספרדית שמבקיע 200 שערים ומעלה. במדריד השתחרר מעט לחץ, אחרי אמצע השבוע וריאל מצטרפת לרשימה קצרה של קבוצות כמו אינטר ובאיירן מינכן, שמשתלטות על המקום הראשון במדינתן. באספניול, חזר לשחק ראול טאמודו, שנעדר מחודש וחצי בעקבות שבר ביד. חלוצה הנהדר של אספניול סיים את המשחק עם ויכוח מול השופט, ולאחר שריקת הסיום גם ספג את הכרטיס הצהוב השני והורחק.

סראגוסה - אתלטיקו מדריד 1:2

זה כנראה השלב שבו הקו האדום עושה משהו לקבוצות התחתית, וגורם להן להעביר הילוך ולעמוד שווה בשווה, אפילו יותר מזה, מול קבוצות צמרת. המארחים מסראגוסה, שהגיעו למשחק אחרי ארבעה הפסדים רצופים, ראו את סימאו מעלה את האורחים ממדריד בדקה ה-26. הפורטוגלי קיבל מסירה על סף קו ה-16 מצד שמאל, חתך קצת לכיוון המרכז ושיחרר כדור יפהפה לחיבורים. זה גם היה המהלך המבריק האחרון של אתלטיקו במשחק הזה. בדקה ה-34 סראגוסה הישוותה מהגבהה מצד שמאל, שפגשה בדרך את רגלו של חואן פראן, שהמשיך בשער עצמי. המארחים השלימו מהפך בדקה ה-73, אחרי פנדל מוצלח של דייגו מיליטו, שכבש את שערו ה-15 העונה. לאתלטיקו הייתה הזדמנות מצויינת להשוות שלוש דקות לסיום, כשסרחיו אגוארו פרץ משמאל, העביר את השוער ושלח מסירת רוחב, אבל משום מה דייגו פורלאן לא הצליח להגיע כדי לתת את הטאץ' האחרון לכדור, והמארחים שמרו על שלוש הנקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully