וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחקי כבש, גנק הפסידה

הישראלי כבש את שערו הראשון בליגה הבלגית, אבל גנק הפסידה למון ברגן, 2:1. עומר גולן שיחק 90 דקות בהפסד לוקרן לבריסל, 2:0

מאז שהגיע לליגה הבלגית, הספיק ברק יצחקי לרשום מספר הופעות טובות במדי קבוצתו, גנק, אך עדיין אל הצליח למצוא את הרשת. הערב (שבת) זה סוף סוף קרה, אבל גנק נכנעה 2:1 למון ברגן, מתחתית הטבלה. המשחק נפתח בסערה, לאחר שמוחמד ברחמי העלה את מון ברגן ליתרון, עם שער נהדר מ-20 מטרים, רק שתי דקות לתוך המשחק. אבל המארחים לא הרימו ידיים, וכעבור 60 שניות הצליחו להשוות בעזרתו של יצחקי. הישראלי שלח בעיטה חופשית נהדרת מ-18 מטרים אל הרשת, 1:1.

אלא שגנק, המדורגת במקום ה-9 בליגה הבלגית, לא הצליחה ליצור מצבים רבים במחצית השניה, מול הקבוצה שנמצאת צמודה לקו האדום במקום ה-16, וארבע דקות לתוך המחצית השניה, חזרו האורחים להוביל, כשבנג'מין ניקאייס כבש. עד לסיום ניסתה גנק להשוות, אך לא הצליחה למצוא את השער. אליניב ברדה וברק יצחקי רשמו 90 דקות כל אחד.

קבוצתו של עומר גולן, לוקרן, ספגה הפסד צורב הערב לבריסל, מתחתית הליגה, 0:2 ונותרה במקום ה-14. ואלרי סורוקין העלה את בריסל ליתרון בדקה ה-11, ואולוף גוטרסתם הכפיל את היתרון של המארחים, שנשמר עד לסיום. עומר גולן שיחק 90 דקות, והיה טוב.

בליגה ההולנדית, הצליחו ויטסה אנהיים וחיים מגרשווילי, להשיג ניצחון חוץ על האחרונה בטבלה, אקסלסיור, 1:2. אנדואלה פריור העלה את ויטסה ליתרון בדקה ה-36, יוהאן ווסקאמפ השווה מפנדל בדקה ה-70, אבל חואן לורקה כבש בדקה ה-86, והניצחון הובטח. מגרשווילי שיחק 90 דקות. לאחר הניצחון מדורגת ויטסה במקום ה-9 בליגה ההולנדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully