וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזור 23: מכבי חיפה - בית"ר ירושלים

מאמן מכבי חיפה שוב נדרש ליחס הקהל נגדו, אבל סירב להתייחס בהרחבה. שום: "צריכים עוד שלושה ניצחונות ואז נוכל לחגוג"

טל לוי

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

מכבי חיפה רשמה הערב (שבת) הפסד נוסף לבית"ר ירושלים, הפעם 1:0 ולמרות שנשיא המועדון, יעקב שחר, פנה בפומבי וביקש מהקהל הירוק להפסיק לקלל את המאמן רוני לוי, הערב שוב נשמעו לעבר המאמן קללות וקריאות "תתפטר".

אני לא יכול להתייחס הסוגייה הזאת אחרי כל משחק. אף אחד לא אוהב שמקללים אותו, אבל זה חלק מהמשחק", אמר לוי אחרי המשחק והוסיף: "המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, אבל זה לא מצדיק את ההופעה שלנו. יכול להיות שיש לחץ וזה משפיע על השחקנים, ככה זה נראה על המגרש. אני באופן אישי מאמין שאנרגיה טובה מסדרת את העניינים. האנרגיה פחות נעימה, יש תקופות כאלה וצריך להסתדר עם זה".

בצד המנצח נרשמה שמחה גדולה ויצחק שום הסביר: "זה ניצחון גדול של הקבוצה שלי. הפסדנו שתי נקודות בדקה האחרונה בכפ"ס והיה חשוב לנו לקחת את הנקודות. עשינו את זה הכי טוב שאפשר".

אחרי השער הנהדר של דרק בואטנג, שום התפרץ בשמחה על ספסל הקבוצה מהבירה ואחרי המשחק אמר: "הלוואי ויהיו לי עוד הרבה קפיצות. התקשורת מכריזה עלינו כאלופים מהיום הראשון ואני שמח שבינתיים הם לא טועים. אנחנו צריכים עוד שלושה ניצחונות ואז נוכל לחגוג".

המאמן התייחס גם לעתידו בקבוצה: "אנחו מכינים את העונה הבאה כבר חודשיים ולא השתנה מבחינתנו שום דבר. האקט של החתימה עצמה פחות חשוב לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully