וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר חזרה לנצח

אחרי 4 משחקים, מוליכת הטבלה, שחגגה 100, פתחה פער של 9 נקודות, עם ניצחון 0:2 על רג'ינה. איברהימוביץ' ובורדיסו כבשו. פאלרמו-אודינזה 1:1

ניצחון ראשון לאינטר בחמשת המשחקים האחרונים, ששלח מסר ליריביו של רוברטו מאנצ'יני, שמבהיר חד משמעית את העובדה כי זו כנראה תהיה העונה של אינטר. ובזמן שליברפול מתכוננת להגיע לסאן סירו ברביעי הקרוב, הכחולים שחורים הציגו משחק שמהווה הכנה מושלמת למשחק האחרון של שמינית גמר ליגת האלופות.

אינטר השיגה את היתרון במשחק בדקה ה-14, מפנדל של זלאטן איברהימוביץ', שהושג בעקבות הכשלה ברחבה של אסטבן קמביאסו. מצלמות הטלוויזיה הוכיחו כי אכן בוצעה עבירה, אך הספק הוא האם העבירה נעשתה בתוך הרחבה של רג'ינה. הדבר יתווסף כנראה לסיפורים הגדולים שמפורסמים בשבועות האחרונים על יכולת השופטים באיטליה.

היתרון הוכפל בדקה ה-34, אז ניקולה בורדיסו נגח כדור חופשי של לואיס חימנז מעל לידיו של אנדריאה קאמפניולו וקבע 0:2 לכחולים שחורים. רג'ינה השיגה כמה ניסיונות משלה במהלך המשחק, אך חוליו סזאר, שוערה של אינטר הציג יכולת שיא, שסייעה למוליכת הטבלה לצאת עם שער נקי מהמשחק. טרם המשחק, חגגו אנשי המועדון את יום הולדת ה-100 למועדון. אינטרנאציונל הוקמה במרץ 1908, לאחר שחלק מחברי מועדון הקריקט והכדורגל של מילאן פרשו כדי לאפשר לזרים להצטרף למועדון.

במשחק נוסף: פאלרמו - אודינזה 1:1
לפאלרמו: סימפליסיו 32'
לאודינזה: פליפה 65'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully