וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א-הפועל ת"א: הקהל האדום מאמין, הצהוב הרבה פחות

200 אוהדים הגיעו לאימון של הפועל, 30 בלבד הטריחו את עצמם לאימון של מכבי ואמרו: "לא מגיע לשחקנים שנבוא לעודד אותם"

כ-30 אוהדים בלבד טרחו ובאו הבוקר (שבת) לאימון המסכם שערכה מכבי תל אביב, לקראת הדרבי בו תארח מחר (20:50, בלומפילד), את הפועל תל אביב. חלק מהאוהדים שכן הגיעו אמרו היום: "לא מגיע לשחקנים שנבוא לעודד אותם באימון. אחרי שהם לא התאמצו בשבילנו בשני הדרבים הקודמים אין סיבה שנבוא לראות אותם מתאמנים". למרות כל זאת מבטיחים ראשי חוג האוהדים כי בלומפילד יהיה מפוצץ באוהדים צהובים, שיתמכו בקבוצה לאורך כל המשחק במטרה לא להיות מושפלים בפעם השלישית ברציפות העונה.

שחקן בקבוצה אמר לקראת המשחק: "אנחנו חייבים לנצח את הדרבי הזה. יש לנו חוב ענקי כלפי האוהדים הנפלאים שלנו. אני מבטיח שלא נאכזב אותם שוב. אנחנו גם צריכים את הנקודות בשביל המאבק בתחתית אבל אין מצב שנפסיד דרבי שלישי ברציפות העונה".

הבעלים אלכס שניידר שנחת בארץ ביום שישי, יחד עם משפחתו, יצפה מחר במשחק וישהה בישראל כעשרה ימים. "עדיין לא יצא לי לראות את מכבי מנצחת. אני מקווה שזה ישתנה כבר ביום ראשון", אמר שניידר עם נחיתתו בישראל.

בחלק המקצועי, תירגל היום המאמן ניר לוין, מספר הרכבים שונים, וכמו שקרה בשאר אימוני השבוע לא ניתן היה להבין על פי התרגול מי יהיה ההרכב שיפתח במשחק. ארז מסיקה שפצוע בקרסולו ויניב עזרן הפצוע בברכו, נעדרו מהאימון ולא יהיו בסגל למשחק. לעומתם התאמנו ליאור ז'אן ומשה מישאלוב והם צפויים לפתוח בהרכב.

הקשר יוסי שבחון החלים לגמרי מהפציעה במפשעה ויהיה מחר בסגל של לוין להתמודדות. נכון לעכשיו צפוי שבחון לפתוח את המשחק על הספסל אולם לא מן הנמנע שיפתח בהרכב. עומר פרץ כשיר גם הוא ויפתח את המשחק על הספסל. הקשר הצרפתי ג'ונתן אסוס, שנזרק מהאימון אתמול לאחר שהתעמת עם דור מלול ורביד גזל, צפוי לפתוח בקישור האחורי לצידו של ליאור ז'אן, כאשר רודי חדד ודור מלול, יצטרפו אל אלן מסודי ויאניק קמאנן בחלק הקידמי.

במהלך השבוע קיימו גורמים בצוות המקצועי ובהנהלה שיחות אישיות עם מספר שחקנים וביניהם אלן מסודי ורודי חדד. מסודי שיפתח מחר בהרכב, מציג יכולת מצוינת באימונים לאחרונה ואף הצטיין במשחק האחרון מול בני סכנין. גורמים בקבוצה ציינו לטובה את השתלבותו של הקשר במועדון וזאת למרות החששות לאופיו הבעייתי ופרשיות העבר בהן היה מעורב.

הרכב משוער: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, ג'ו ביזארה, משה מישאלוב, אורי שטרית, ג'ונתן אסוס (רביד גזל), ליאור ז'אן, אלן מסודי, דור מלול (יוסי שבחון), רודי חדד, יאניק קאמאנן.

האדומים רוצים עונה מושלמת בדרבים

כ-200 אוהדים הגיעו היום (שבת) לאימון המסכם של הפועל תל אביב לקראת הדרבי ביום ראשון. האוהדים לא הפסיקו לעודד, לתמוך ולשיר שירים לשחקנים, והאנרגיות במקום עלו כאשר התברר כי באותה שעה בקרית שלום הגיעו לעודד את הקבוצה בצהוב רק שלושים אוהדים.

"הם יודעים שהם הולכים להפסיד, ואין להם כוח לראות את הקבוצה שלהם מתאמנת, רק שיבואו מחר למשחק לראות איך הם מפסידים." אמר אחד האוהדים והוסיף, "אנחנו הגענו היום בשביל לתמוך בקבוצה, אנחנו תומכים בקבוצה שלנו בכל מצב, כל שחקן יודע מה המשמעות של המשחק מחר, אנחנו חייבים ניצחון". עם סיום האימון נפתחו השערים ואוהדי הקבוצה נכנסו וחיבקו את השחקנים. אמש פשטה המשטרה על מקום אספתם של כמה מאוהדי הקבוצה על מנת למצוא ולהחרים אמצעי עידוד פירוטכניים. לטענת האוהדים, המשטרה לא מצאה דבר.

המאמן אלי גוטמן ניסה להכניס את השחקנים ללחץ והרבה להעיר הערות. וינסנט אניימה, שנשלח על ידי גוטמן אתמול להתאמן עם ההרכב השני בגלל שתי טעויות שביצע, שוחח עם המאמן וחזר להתאמן עם ההרכב הראשון. עמרי קנדה, שסובל מפריקה בעצם הבריח, התאמן השבוע בהדרגה, והוא צפוי לפתוח בדרבי לאחר שיקבל כמה זריקות לשיכוך כאבים. גם הבלם הבולגרי אלין טופוזאקוב יהיה כשיר למשחק. טל חן יחזור להרכב על חשבונו של שי אבוטבול המוצהב.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, אלין טופוזאקוב, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, טל חן, מזואה אנסומבו, דימיטאר טלקיסקי, ביבראס נאתכו, ברוך דגו, שלומי ארבייטמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully