וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משנכנס הדר, באשדוד מרבים בשמחה

מ.ס אשדוד ניצחה את מכבי פ"ת 0:3 בחגיגה שהתחילה משער עצמי של עומר הדר בדקה הראשונה. פתאום נהיה פה מעניין בתחתית ליגת העל

מסתבר שאוהדי הפועל תל אביב עדיין לא סגרו את החשבון שלהם עם גיא לוזון. מאמנה של הקבוצה בעבר ושל מכבי פתח תקוה בהווה, הציג קבוצה חלשה מאוד הערב (שבת) באורווה, ומי שראה את המשחק, לא יכול להיות מופתע מהניצחון 0:3 של מ.ס אשדוד, שצימקה את הפער מהפועל תל אביב לנקודה בלבד. עבור מכבי פתח תקוה, זה היה משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון, ולמזלה יש לה 30 נקודות בקופה - אחרת, נראה שגם היא הייתה נלחמת נגד הירידה.

החגיגה של האשדודים התחילה כבר בדקה השניה, משער עצמי אומלל של עורמ הדר בדקה השניה, שנותר בעקבות חוסר הבנה בינו לבין השוער אוהד כהן. האשדודים לא הפסיקו לשבת על השער של אותו אוהד כהן, וזה בא לידי ביטוי בשני שערים נוספים של דימיטאר מקרייב (69) ועידן שריקי (90).

קשה לראות איך מכבי פתח תקוה יוצאת מהברוך הזה, כי במחזור הבא מחכה לה משחק חוץ מול בית"ר ירושלים. אשדוד לעומתה, תארח בביתה את הפועל כפר סבא וניצחון נוסף יוכל להעלות אותה מעל לקו האדום, אולי על חשבון הפועל תל אביב.

מהלך המשחק

דקה 2 - שער! עומר הדר ממכי פתח תקוה ניסה להחזיר כדור בנגיחה לשוער אוהד כהן, אלא שאי הבנה בין השניים שלחה את הכדור לרשת. 0:1 לאשדוד.

דקה 19 - דוד רביבו חדר לרחבה ושיחרר כדור לשער, אוהד כהן עצר.

דקה 33 - הזדמנות נהדרת לאשדוד כאשר משה אוחיון בעט מ-18 מטר למשקוף.

דקה 69 - שער! דימיטאר מקרייב ניצל טעות נוספת בהגנה של פתח תקוה והשתלט על כדור בתוך הרחבה. לא נשארה לו יותר מדי עבודה חוץ מלכבוש מארבעה מטרים. 0:2 לאשדוד.

דקה 90 - שער! משה אוחיון הכניס כדור נהדר לעידן שריקי, שבעט מקרוב פנימה. 0:3 לאשדוד.

הרכב מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; עומר הדר (איסמעיל עאמר, 46), ניצן דמארי, מורד מגמאדוב, נאור פסר; סולי צמח, בלסינג קאקו, רועי בקל, פליקס אובוקה; אוהד קדוסי, דובב גבאי (עומר דמארי, 46).

הרכב מ.ס אשדוד: סמי אג'יי, ליאור ראובן, ודראן יישה, כריסטיאן גונזאלס, אדיר טובול, משה אוחיון, אחמד קאסום, ז'אן ז'אק גוסו גוסו, דוד רביבו, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully