וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ניצחה את מכבי חיפה 0:1

בית"ר ירושלים ניצחה את מכבי חיפה 0:1 במשחק חלש וקיבלה חותמת נוספת על האליפות שלה. רוני לוי שוב ראה את הבקבוקים מושלכים לעברו מיציע קבוצתו

עצוב כמה משעמם החלק העליון של טבלת ליגת העל, מרשים איך בית"ר ירושלים מנצחת גם כשהיא לא במיטבה. לא ברור מתי בדיוק, אבל כנראה שההבנה שמכבי חיפה כבר לא ברמה של בית"ר ירושלים, חילחלה סופית רק בשבועות האחרונים. הערב הגיעה האלופה לקרית אליעזר בהרכב חסר למדי, במיוחד בחולייה האחורית, אבל גם זה לא מנע ממנה לנצח שוב את הירוקים ולחזור לבירה עם 0:1 ו-3 נקודות.

בית"ר לא הייתה טובה יותר מחיפה, אבל כמו אלופה אמיתית, הספיקה לה הברקה אחת של שחקן מצון כדי לעלות ליתרון. הפעם זה היה דרק בואטנג, שבדקה ה-38 הוציא מהרגל בעיטה נדירה והעלה את האלופה שבדרך ל-0:1.

האוהדים של מכבי חיפה מצידם, לא התרשמו יותר מדי מהבקשה הפומבית של יעקב שחר לא לקלל את המאמן רוני לוי ופצחו במקהלה קולנית במיוחד כנגדו במיוחד אחרי השער של בית"ר ועם הירידה למחצית.

למחצית השנייה עלה לוי עם פאנטיני במקומו של קטן והתוצאה הייתה איום מוגבר על השער של קאלה, אבל בסופו של דבר השוער הקרואטי לא התאמץ לאורך 90 הדקות וגם לא ספג.

זה מה יש ואחרי המשחק הזה אולי יהיה ברור יותר לכל אוהדי הכדורגל בישראל מדוע הדרבי התל אביבי הוא המשחק המרכזי של המחזור. העניין הוא שם, המתח קיים רק במורד הטבלה ומועדון ספורט אשדוד רק סיבכה את המצב עוד יותר. משחק הצמרת הערב סיפק בעיקר קצב איטי וחוסר חשק לכדורגל. לשתי הקבוצות היה חלק מלא. תודה רבה, נסתפק בתחתית.

מהלך המשחק

דקה 1: אפק העביר מימין למרכז, רפאלוב הגיע מאחור ובעט שטוח, אבל קאלה הדף.

דקה 28: ברוכיאן עבר את מסיללה בצד ימין והעביר כדור רוחב מצוין בין דוידוביץ' להגנה שלו, אבל לא היה שם שחקן של בית"ר שידחוק פנימה.

דקה 38: גול! בואטנג קיבל כדור בחלק הימני של הרחבה ומזווית קשה הניף את הרגל והפציץ לרשת של דוידוביץ'. 0:1 לבית"ר.

דקה 71: ברוכיאן הסתנן לרחבה ומצא את עצמו פנוי, אבל דוידוביץ' בלם את ניסיון הכיבוש שלו.

דקה 80: בית"ר מצאה פירצת ענק בהגנה הירוקה, עזריאל קיבל את הכדור בזווית קשה אבל העדיף לבעוט במקום למסור לשני שחקנים שעמדו פנויים לחלוטין במרכז הרחבה ומצא רק את הרשת החיצונית. ילד חצוף.

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ, אייל משומר, דייגו קרוסה, אלון חרזי, פיטר מסיללה, רנה לימה, בירם כיאל (ג'ובאני רוסו 61), עומרי אפק (אושרי גיטא 70), ליאור רפאלוב, רנאטו, יניב קטן (תמבינקוסי פאנטיני 46).

בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, שמוליק קוזוקין, תומר בן יוסף, אריק בנאדו, עידן טל, דרק בואטנג, גל אלברמן, ג'וניור ויזה (מיכאל זנדברג 58), אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן (טוטו תמוז 85), רומולו (חן עזריאל 76).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully