וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין ומכבי נתניה סיימו בתיקו 1:1

סכנין הצליחה לכפות על נתניה תיקו 1:1, אבל עוד לפני זה קלקלו אוהדיה את האווירה, כששרקו בוז במהלך דקת הדומיה לזכרם של הרוגי הפיגוע

מעטים היו מאמינים בתחילת העונה ששתי קבוצות כמו מכבי נתניה ובני סכנין יהיו אלה שיתמודדו על הזכות לסיים במקום השני בליגת העל. אלא שעם נפילתן של שתי התל אביביות, והדעיכה האיטית של מכבי חיפה, ממשיכות שתי הקבוצות להציג יציבות, והן במקום טוב לזכות בכרטיס לגביע אופ"א. הערב (שבת) בדוחא, ניתן היה להבין מדוע הן ממוקמות גבוה, עם תצוגת כדורגל טובה, שהסתיימה בתיקו 1:1.

אלא שעל המשחק עצמו העיב אירוע מכוער במיוחד. לפני שנפתח המשחק, נערך טקס באיצטדיון, במהלכו נתבקש הקהל עמוד לדקת דומייה, לזכרם של ההרוגים בפיגוע ב'ישיבת הרב', שבירושלים. אלא שחלק מאוהדי סכנין החליטו שלא לכבד את הטקס, והחלו לשרוק בוז ולקלל. אם אבי לוזון וההתאחדות לכדורגל לוקחים את עצמם ברצינות, הרי שסכנין תהיה חייבת להיענש, בדיוק כפי שהועמדה בית"ר ירושלים לדין, בגין שריקות הבוז של אוהדיה, במהלך הטקס לזכרו של ראש הממשלה לשעבר, יצחק רבין.

המשחק עצמו נפתח בקצב מצויין, ושתי הקבוצות הציגו כדורגל שוטף ומהיר. המארחים החלו לתקוף את שערו של שטראובר, וניצלו הגנה דלילה של נתניה, אבל דווקא האורחים היו אלה שהיכו ראשונים: בדקה ה-33, איתי שכטר, שהיה הפעיל ביותר באותן דקות על המגרש, פרץ אל הרחבה, ניסה לשלוח כדור לאוקצ'ה, אך במקום זה קיבל את הכדור בחזרה, ומקרוב הכניע את מאיר כהן. דווקא כשהיה נדמה שהמשחק הולך בכיוונה של נתניה, חזרה סכנין למשחק עם שער שיוויון של בסאם גנאים בדקה ה-59, שחילק את הנקודות בין השתיים.

מהלך המשחק

דקה 5: צגאי הרים כדור קרן שהגיע אל שכטר בתוך הרחבה, אבל הבעיטה לא הגיעה אל השער.

דקה 7: סכנין הריצה התקפה מהאגף, הכדור הוגבה לרחבה, וחאמד גנאים ביצע מספרת נהדרת, אבל שטראובר היה במקום.

דקה 11 : שכטר שלח כדור נהדר אל צגאי, שפרץ לרחבה ושלח את הכדור אל המשקוף.

דקה 27: תרגיל מצויין של שכטר שיחרר אותו לבעיטה המסוכנת במשחק, וכהן הדף את הכדור החוצה.

דקה 33: גול! שכטר עבר שני מגינים, ניסה לשלוח את הכדור אל אוקוצ'ה, אבל הכדור ניתז מיא יא פטי, חזר אל שכטר שהכניע מקרוב את כהן, 0:1 למכבי נתניה.

דקה 59: גול! הכדור הוגבה לרחבה, יבוריאן נגח נהדר, אך הכדור הלך אל העמוד, ועל הריבאונד עט באסם גנאים, שמקרוב קבע בקלות 1:1.

דקה 68: הגנת סכנין שוב חלמה, ונתניה שלחה כדור ארוך לאוקוצ'ה, שהטעה שני מגינים והשתחרר לבעיטה, אבל לא הצליח להכניע את כהן.

דקה 81: בסאם גנאים הגיע ללא שמירה עד שלושה מטרים מהשער, אבל מול שטראובר שלח את הכדור החוצה.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עבד רבאח, יא יא פטי, ליאו קרופניק, בסאם גנאים, לוקאש סורמה, ג'ון קולמה, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים (אפוסטו בוגדאן 54'), מאור בוזגלו, איליה יבוריאן.

הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר, דדי בן דיין, לואיס מרין, אבי סטרול, קלמי סבן, יחיאל צגאי, טל מעבי, חורחה קאביירו, תיירי טאזמטה, איתי שכטר, אוקוצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully