וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה ניצחה 0:2 את בני יהודה

בני יהודה עלתה לצפון, אבל הפסידה לעירוני קרית שמונה וגילתה שהיא כבר צעד קטן מהליגה הלאומית. צרפתי כבש והוסיף בישול לבלו

עם כל הליגה אמנם יש עוד 10 מחזורים לסיום העונה, אמנם היו דברים מעולם, אבל יורדת אחת מליגת העל כבר יש לנו. בני יהודה סובלת מסגל חלש מאוד, בטח ביחס ליריבותיה לתחתית (מלבד אולי מכבי הרצליה), אבל מלבד זאת לא נראה שלזהובים עוד נותרה תקוה.

הערב יצאה הקבוצה מהמקום האחרון לקרית שמונה וחזרה כרגיל, ללא הנקודות, אחרי הפסד 2:0. שום ניתוח, כולל השתלת מאמן חדש, לא היה עוזר לקבוצה הזאת והיום כנראה שכולם כבר מבינים את זה.

אצל קרית שמונה עסקים כרגיל. הקבוצה ממשיכה לרוץ בצמרת ולהשיג הרבה נקודות בבית. הקבוצה מהצפון ניצחה בשבוע שעבר את הפועל תל אביב והיום המשיכה את המומנטום עם ניצחון מאוד חשוב מול קבוצה שעשויה הייתה להסתפק גם בתיקו. גיא צרפתי המשיך להצטיין והיום כבש את הראשון בדקה ה-63 ובישל את השני לירו בלו כעבור 10 דקות. דקות ספורות לפני הסיום נפצע שביט אלימלך ושכב על הדשא עד שיצא מהמגרש. רן בן שמעון ערך את כל החילופים שלו ולכן עמיר נוסבאום נכנס לשער לדקות שנותרו.

ספק אם מישהו האמין בקיץ האחרון שעירוני קרית שמונה תיאבק על מקום באופ"א, אבל רן בן שמעון ושחקניו מנצלים בצורה יפה את הואקום שנוצר בזכות היעדרותן של התל אביביות מהצמרת ובזכות היכולת הבינונית של מכבי חיפה. בשנה הבאה אולי אירופה תגיע לצפון.

מהלך המשחק

דקה 8: עבאס סואן בעט מרחוק, הכדור פיספס את המסגרת.

דקה 30: אלי אברבנל בעט מחוץ לרחבה, אלימלך הדף.

דקה 45: עמאשה הגחע למצב של אחד על אחד עם איינוגבה, אבל בעט מעל המשקוף.

דקה 48: צרפתי הגביה, יניב לביא נגח, אבל איינגובה הדף מצוין.

דקה 53: אלי ביטון שבר את מלכודת הנבדל של קרית שמונה, אבל בעט החוצה למרות שניצב לבדו מול שביט אלימלך.

דקה 63: גול! עמיר נוסבאום הסיט כדור לגיא צרפתי, שבעט מכ-16 מטרים פנימה. 0:1 לקרית שמונה.

דקה 73: גול! צרפתי פיטם את ירו בלו בכדור עומק מצוין, הניגרי הקפיץ מעל איינוגבה ורץ לחגוג. 0:2 לקרית שמונה.

הרכב קרית שמונה: שביט אלימלך, ברק בכר, יניב לביא, סאלח חסארמה, עמיר נוסבאום, עבאס סואן, גואל צ'ירסוואה (עמנואל אמנגואה 58), פיטר אופוריקוואה (ירו בלו 58), גיא צרפתי (אדריאן רוצ'ט 77), וויאם עמאשה, יובל אבידור.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, אימורו לוקמן, זאב חיימוביץ', יאיר אזולאי, עוז ראלי, אימורו לוקמן, הרוויה קובאצ'ביץ' (תמיר כחלון 70), אלי אברבנל, אלי ביטון (אלירן אסאו 68), סדריק בארדון, אלירן עטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully