וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שבע נקודות לבאיירן

באיירן מינכן ניצחה 0:2 קרלסרוהה וניצלה הפסד 6:3 של ורדר ברמן לשטוטגרט, כדי להגדיל את הפער. שאלקה-בילפלד 0:2, דורטמונד-הרטה 1:1

המחזור ה-23 נפתח ביום שישי בערב עם המשחק שהפגיש את דורטמונד והרטה ברלין והסתיים בתיקו 1:1, אך החדשה הגדולה שיצאה מהמחזור השבת היא ההפסד של ורדר ברמן במשחק המדהים בביתה של שטוטגרט. 3:6 ניצחה האלופה היוצאת את אחת מהטוענות לכתר ואולי הרחיקה אותה סופית מהמאבק על האליפות. זה הושלם סופית בזכות הניצחון הקליל של באיירן מינכן, המוליכה, על קרלסוהה 0:2. שבע נקודות נפערו בין הראשונה לשנייה ובכושר הנוכחי של הבווארים, נראה כי הסיפור סגור.

בשאר המשחקים, ניצחה שאלקה, נציגת הצמרת הנוספת ששיחקה הערב, 0:2 את ארמיניה בילפלד והתקרבה לחבורת הצמרת, מרחק 12 נקודות מבאיירן וחמש נקודות מברמן. בשאר המשחקים: וולפסבורג-קוטבוס 0:3, דואיסבורג-רוסטוק 1:1, פרנקפורט-בוכום 1:1

שטוטגרט - ורדר ברמן 3:6

העובדה שהאלופה הגרמנית איבדה את התואר שלה, הייתה ידועה עוד לפני המשחק. לאחריו, כבר היה גם די ברור מי תהיה זו שתניף את הצלחת במקומה. באיירן חזרה לנצח בשבועות האחרונים וההפסד הנוכחי של ורדר ברמן, מעיד כנראה על סיום סיפור המאבק לאליפות. הקבוצה של תומאס שאף עלתה ראשונה ליתרון בדקה ה-9, אז הוגו אלמיידה קבע 0:1, אך מריו גומז, שעתיד היה להשתלט על המשחק, קבע שוויון 1:1 11 דקות אחר כך. גומז כבש עוד צמד, בדקות ה-43 וה-65, כדי להפוך את התוצאה, למרות שבתווך, בדקה ה-62, סבסטיאן בואניץ' השווה ל-2:2.

בדקה ה-66 קבע קקאו, מכוכבי עונת האליפות של שטוטגארט את השער הרביעי של האלופה היוצאת, אך מרכוס רוזנברג, דווקא מהמבקיעים המצטיינים של ברמן העונה, קבע 4:3 בדקה ה-77. אם מריו גומז הוא הכוכב של המשחק, אז פר מרתסאקר הוא הגיבור העצוב של ההתמודדות. שחקנה של ברמן כבש לזכות שטוטגרט את השער העצמי בדקה ה-85 והורחק ארבע דקות אחר כך. קקאו היה שם כדי לקבוע את תוצאת הסיום בדקה ה-87, 3:6, במשחק שכנראה יסמל את יציאתה של אלופה ישנה וכניסתה של חדשה.

באיירן מינכן - קרלסורהה 0:2

הענק הבווארי שב לליגה, לאחר שקרע את אנדרלכט בבירת בלגיה 0:5, במסגרת המשחק הראשון של שמינית גמר גביע אופ"א. הבווארים המשיכו בקצב המסחרר והמחזור הזה עשוי להיות זה שמבטיח להם ריצה שקטה עד האליפות בעוד כחודשיים. לוקה טוני כבש את השער הראשון לטובת באיירן בדקה ה-41 ופרנק ריברי, בדקה ה-65, קבע את השני לטובת מוליכת הבונדסליגה.

דורטמונד - הרטה ברלין 1:1

הצהובים מחבל הרוהר אירחו את הקבוצה מהבירה בווסטפאלנשטאדיון המאיים. שתי הקבוצות מרוחקות יחסית ממאבקי התחתית, אבל גם רחוקות מהמקומות המוליכים לגביע אופ"א. סמוך לסיום המחצית הראשונה עלתה דורטמונד ליתרון כשסבסטיאן קל נגח כדור מדויק פנימה (44). ארבע דקות בתוך המחצית השנייה איזן מרקו פאנטליץ' את התוצאה, לאחר בישול יפה של הבלם סטיב ון ברגן. מספר דקות לאחר מכן נשלף האדום לפנטאליץ' על לא עוול בכפו. הקוון קרא לשופט הראשי, שביטל מיד את האדום, אבל הרחיק את מאמנה של הרטה, לוסיאן פברה. עד הסיום נשמרה התוצאה.


משחקים נוספים:

ארמיניה בילפלד - שאלקה 2:0
פרנקפורט - בוכום 1:1
וולפסבורג - אנרג'י קוטבוס 0:3
דואיסבורג - הנזה רוסטוק 1:1

*סלים טועמה שיחק 58 דקות בניצחונה של קבוצתו, סטנדארד ליאז', 1:2 על סנט טרויידן. דיומארסי אמבוקאני (32) ואיגור דה קאמארגו (45) כבשו עבור סטנדארד. רוקי פיטרס השווה באופן זמני בדקה ה-43. 13 דקות במחצית השנייה החליף לאנדרי מולמו את טועמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully