וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודיק יפגוש את לופז בגמר טורניר דובאי

הספרדי הדהים את דווידנקו, המדורג חמישי בטורניר, ויתעמת בגמר עם אנדי רודיק, שהפתיע את נובאק דיוקוביץ'. בלאס וגאס הושלמה תמונת רבע הגמר

הפתעה לא קטנה נפלה היום (שישי) בטורניר דובאי (על סך פרסים פרסים של 1,426,000 דולר) כאשר פליסיאנו לופז גבר על ניקולאי דווידנקו. הספרדי הלא מדורג בטורניר ניצח בשלוש מערכות את הרוסי המדורג חמישי בטורניר. לופז ניצח את המערכה הראשונה 4:6, הפסיד את השנייה באותה תוצאה. בשלישית הוא הצליח לשבור פעם אחת כדי לנצח 5:7 ולהעפיל לגמר, שם הוא יפגוש את אנדי רודיק. האמריקאי עושה טורניר נהדר עד כה. אחרי שהדיח את רפאל נדאל ברבע הגמר. גבר על אלוף אוסטרליה, נובאק דיוקוביץ', בחצי הגמר בשתי מערכות 6:7, 3:6.

תמונת העולים לרבע גמר בטורניר לאס וגאס (על סך של 436,000 דולר) הושלמה. לאחר שז'וליאן בנטו גבר על לייטון יואיט האוסטרלי וסיפק בכך את ההפתעה של הטורניר, ניצח ייבגני קורולב את פרננדו גונזאלס, שגבר כזכור על דודי סלע. הרוסי ניצח 3:6, 6:7 ויפגוש את קווין אנדרסון, שגבר על ג'ון איסנר 6:7, 5:7. רובי ג'ינאפרי הפתיע את מרכוס בגדאטיס 6:7, 3:6. הוא יפגוש את אמסטס גולביס, שניצח בשתי מערכות את פטר לוז'אק 2:6, 1:6.

אמר דליץ', שניצח את פוטיטו שטראסה שפרש, יתעמת ברבע עם ג'יז'רמו קניאס, אחרי שזה ניצח את כריס גוצ'יון 2:6, 5:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully