וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט, העיתונאים בדרך!

אם גרנט עוד חשב שההפסד בגמר גביע הליגה נשכח, הגיעה בארנסלי מליגת המשנה, והעיפה אותו ואת צ'לסי מהגביע האנגלי עם 0:1 ענק

הגביע האנגלי מחזיק במוניטין של המפעל הרומנטי בעולם הכדורגל והיום (שבת) זכינו לשתי דוגמאות של דרמה אמיתית וחסרת היגיון. במשחק הראשון, מנצ'סטר יונייטד אירחה את פורטסמות' ברבע הגמר, הייתה טובה ממנה בהרבה לאורך כל המשחק, החמיצה והחמיצה, אבל רגע אחד של חוסר ריכוז שלח את הקבוצה מדרום אנגליה לשלב הבא אחרי בונקר מושלם וגניבת 0:1. אבל ההפתעה המדהימה של הערב הגיעה בדמותה של בארנסלי, שכבר העיפה את ליברפול בשלב הקודם, והפעם גברה על אברהם גרנט וצ'לסי, 0:1, והשאירה אותם גם ללא אפשרות לזכות העונה בגביע.

שני משחקי רבע הגמר הנוספים, שישלימו את תמונת העולות, ייערכו ביום ראשון. מידלסברו תפגוש בריברסייד סטאדיום את קארדיף ואילו בריסטול רוברס את ווסט ברומיץ'. כזכור, במקרה של תיקו בתום המועד החוקי ייערך משחק חוזר בביתה של היריבה.

מלבד שני משחקי רבע הגמר, נערכו עוד שלושה משחקים בליגה. ליברפול, שהביסה את ווסטהאם באמצע השבוע, המשיכה במגמה החיובית וניצחה את ניוקאסל 0:3, יוסי בניון שיחק 90 דקות. בלקבורן ופולהאם נפרדו בתיקו 1:1, ורדינג הצליחה לברוח מהקו האדום, כשניצחה בביתה את מנצ'סטר סיטי 0:2.

מנצ'סטר יונייטד - פורטסמות' 1:0

דקה אחת, פלוס מינוס, זה כל מה שצריך כדי להפוך משחק כדורגל על פיו והיום למדה את זה מנצ'סטר יונייטד על בשרה. התקפה מתפרצת אחת של פורטסמות' בדקה ה-76 הביאה להכשלתו של מילאן בארוש על ידי תומאס קוצ'אק. השוער הפולני, שנכנס במחצית במקומו של אדווין ואן דר סאר הפצוע, הורחק וסולי עלי מונטארי הכניע את ריו פרדיננד שלבש את אפודת השוער וקבע 0:1 שהספיק לאורחים כדי לנצח ברבע גמר הגביע האנגלי ולעלות לחצי הגמר למרות שלא הגיע לה בשום פנים ואופן.

הקבוצה של אלכס פרגוסון התנחלה בתוך החצי של פומפי מהרגע הראשון, הייתה טובה מיריבתה בכמה רמות כשמה שמונע ממנה לכבוש זה רק משחק הגנתי ביותר של האורחים והעובדה שגלן ג'ונסון הציל בעיטה של קרלוס טבז מהקו.

יוניייטד המשיכה לטייל בחצי של פומפי ולא לכבוש, אבל בדקה ה-70 זכתה להזדמנות הטובה ביותר שלה אחרי שמייקל קאריק התגבר של דייויד ג'יימס, אבל רגע לפני שהוא דוחק פנימה, בלם אותו סילבאן דיסטין ומנע את ה-0:1. 3 דקות עברו ופטריס אברה בעט מחוץ לרחבה, אבל מצא את ג'יימס שהדף לקורה. לאחר מכן הגיעו ההרחקה והפנדל ויונייטד תתרכז מעתה בליגה ובליגת האלופות.

בארנסלי - צ'לסי 0:1

אוהדי בארנסלי לא יכלו לבקש יותר מזה: לאחר שהקבוצה הקטנה הצליחה להדיח בסיבוב הקודם את ליברפול, וגרמה לבניטז לשלל כאבי ראש עם ההנהלה, הערב הגיע לאיצטדיון של הקבוצה הקטנה לא אחר מאברהם גרנט ביחד עם צ'לסי, ויצא מנוצח, 1:0.

גרנט, שחטף גל של ביקורות מהתקשורת האנגלית לאחר שהפסיד בגמר גביע הליגה לטוטנהאם, שוב הראה שהקבוצה שלו לא מצליחה לחבר כמה משחקים טובים יחדיו, ופתאום הניצחון בליגת האלופות על אולימפיאקוס כבר לא נראה כל כך מרשים, כשהכחולים נותרים ללא שני תארים אפשריים, וייאלצו להתמקד רק בליגה ובאירופה.

קבוצתו של גרנט, היתה רחוקה מאוד מלהרשים, והתקשתה מאוד על המגרש המשובש של בארנסלי. בדקה ה-66 היכתה קוטלת הענקים, לאחר שדבאני הרים כדור אל הרחבה, קרלו קודצ'יני לא חישב נכון את הכדור ויצא לא טוב, וקטודה אודג'איי היה במקום כדי לנגוח מקרוב, ולהעלות את המארחים ליתרון מדהים. עד לסיום נאבקה צ'לסי כדי להשיג את שער השיוויון, אבל משחק לחימה הירואי של שחקני ברנסלי השאירו את הניצחון בצד הביתי, ושלחו את אוהדיהם לפנטז על עונה חלומית, שתסתיים כל הדרך, בהרמת הגביע.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

בליגה, ליברפול דווקא נהנית

ליברפול - ניוקאסל 0:3

יוסי בניון חזר להרכב של ליברפול, שמתכוננת למשחק הגורלי שלה באמצע השבוע הבא מול אינטר. אם לשפוט לפי ההופעות האחרונות שלה בפרמיירליג, אין שום סיבה שהיא לא תגיע גם לרבע גמר ליגת האלופות.

החגיגה של האדומים החלה לקראת סיום המחצית הראשונה, כשבדקה ה-43, חוזה אנריקה מניוקאסל ניסה להרחיק ברשלנות, היישר לרגליו של ג'רמיין פנאנט, שכבש מקרוב את הראשון. לא עברו להן שתי דקות, והגיע תורו של פרננדו טורס, שנעזר מבישול של סטיבן ג'רארד משמאל לימין וכבש מקרוב. שש דקות מפתיחת המחצית השניה, היה זה טורס שפירגן הפעם לג'רארד, שחדר לכיוון מרכז הרחבה והפציץ את השלישי של ליברפול. בניון אגב, סגר 90 דקות, וליברפול סגרה את הפער מצ'לסי לשתי נקודות, למרות שיש לה שני משחקים עודפים.


רדינג - מנצ'סטר סיטי 0:2


זה היה משחק סופר חשוב לשתי הקבוצות. הסיטי קיוו לחזור לצמרת ולמאבק על המקום באירופה, רדינג נלחמה על עלייה מעל לקו האדום. בסופו של דבר, הביתיות והפחד מהתחתית עשו את שלהם, ורדינג הרוויחה שלוש נקודות יקרות, שהעלו אותה למקום ה-14 עם משחק עודף. שיין לונג כבש את השער הראשון לרדינג בדקה ה-62. דייב קיטסון השלים את החגיגה שלוש דקות לסיום


בלקבורן - פולהאם 1:1

במשך 87 דקות נראה היה שכבר אפשר להכתיר את פולהאם כיורדת השניה, יחד עם דרבי. בלקבורן הובילה משער של מורטן גאמסט פדרסן הנורבגי בדקה ה-59, אלא ששער שיוויון של ג'ימי בולארד דקה לסיום, החזיר את התקוות לפולהאם, שצימקה את הפער מהקו האדום לחמש נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully