וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצית: קרית אתא רואה את הגב של לופא

ניצחה 0:1 את מרמורק ומפגרת 5 נקודות אחרי המוליכה, הפועל ירושלים, שהשיגה 2:2 מול בית"ר שמשון. שייע ואשקלון עם ניצחון שלישי רצוף

המחזור ה-24 בליגה הארצית נפתח אתמול (שישי), ותוצאותיו מפעילות לחץ על המוליכה הפועל ירושלים, שהשיגה בשבת רק 2:2 בטדי מול בית"ר שמשון תל אביב. השנייה בטבלה, עירוני קרית אתא, צימקה את הפער מירושלים ל-4 נקודות, לאחר שניצחה 0:1 את הפועל מרמורק. 90 דקות החזיקו הרחובותים מעמד מול הקבוצה מהמפרץ, אבל בתוספת הזמן היה זה שי דהאן שכבש את שער הניצחון, והעניק את שלוש הנקודות לקרית אתא.

היום אירחה ירושלים המוליכה את סינדלת הגביע הגדולה בית"ר שמשון, כשהלחץ ממשחקי אמש כנראה ניכר. המחצית הראשונה לא הניבה שערים, אך בדקה ה-57 העלה אופיר עזו את המארחת ליתרון ראשון. תומר עיני השווה רק תשע דקות אחר כך, אך אדיר מעודה העלה את הפייבוריטית הגדולה של הליגה ליתרון בדקה ה-70. עידו אקסברד, שלושה ימים לפני חזרתה של בית"ר שמשון למפעל הגביע, החזיר את קבוצתו למשחק בדקה ה-80 והעניק לה נקודה חשובה לקרבות התחתית.

השלישית בטבלה, הפועל בני ג'דידה, לא כשלה בביתה מול מכבי כפר קנא, וניצחה 0:1. בדקה ה-67 הורחק רג'יד בראנסי משורות כפר קנא, ויוחאי אהרוני ניצל את היתרון המספרי על פני האורחים, כשכבש בדקה ה-76 את שער הניצחון לזכות בני ג'דידה.

קבוצת התחתית של עירוני טירת הכרמל פגשה בביתה את הפועל אשקלון של שייע פיינגנבוים, וספגה הפסד 2:0 מרגלי האורחים מהשפלה. היה זה ניצחונה השלישי של אשקלון, שתושביה סובלים מהמצב הביטחוני, אך יכולים להתנחם, אם בכלל, מכושרה של קבוצת הכדורגל שלהם. קובי אבדייב שלח את אשקלון למחצית עם יתרון 0:1 לאחר שער שכבש בדקה ה-30. בדקה ה-80 צחי שמריהו קבע את תוצאת המשחק.

נועלת הטבלה, הפועל כפר שלם, אירחה את סקציה נס ציונה, ונפרדה ממנה עם תיקו 1:1. לאחר מחצית מאופסת היה זה אלון אוסטרוביץ' שהעלה את האורחים מנס ציונה ל-0:1. רק רבע שעה החזיק היתרון, ובדקה ה-75 הישווה סטאס שמיאלוב לזכות כפר שלם. בדקה ה-85 הורחק שחקן המארחת, רמי אשקר, אולם נס ציונה לא השכילה לנצל זאת.

הפועל בני טמרה ניצחה בביתה את השקמה/רמת חן 1:2. רמי עזיז העלה את המקומיים ל-0:1 בדקה ה-27, ואחמד דיאב הכפיל את התוצאה בדקה ה-81. 3 דקות אחר כך צימק בריאן מן לשקמה/רמת חן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully