וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו מחכה לגרנט

הפורטוגלי אמר על הישראלי: "אני אדיש כלפיו. אמרתי לאברמוביץ' שאני מקווה 'להרוג' את צ'לסי בצ'מפיונס בעונה הבאה". גם ונגר חוטף

לאחר הדחתה של ריאל מדריד בשמינית גמר ליגת האלופות, נשיא רמון קלדון לא הסתיר את תסכולו. את מה שראה בהפסד 2:1 לרומא הוא כינה "קריסה", והעיר בציניות שריאל כבר רגילה לעוף מהטורניר בשלב הזה. בעקבות כך הלחץ על מאמן הבלאנקוס, ברנד שוסטר, גדל מיום ליום. המאמן הגרמני הבטיח כדורגל אטרקטיבי כשהגיע לברנבאו, וזה לא בדיוק מה שרואים מריאל לאחרונה. בעקבות כך, ה"מארקה" הספרדי טוען כי ריאל יצרה קשר עם ז'וזה מוריניו ושאלה אם היא יכולה לכלול אותו בתוכניותיה. בתקשורת מדווחים כי מוריניו השיב בחיוב, ואף הזכירו כי ב-2007 הצהיר כי "ישמח מאוד לאמן את ריאל מדריד".

מוריניו עצמו לא ממש הופתע מהדחה של ריאל כבר בשלב שמינית גמר ליגת האלופות. "הופתעתי יותר מהדחתה של סביליה על ידי פנרבחצ'ה, מאשר הפסדה של ריאל לרומא, כי רומא היא קבוצה מצוינת. אני מאוד אוהב את צורת המשחק שלהם, ולמרות שאיני מכיר אישית את לוצ'יאנו ספאלטי, אני חושב שהוא עושה עבודה גדולה".

ונחשו מי לא מקבל מחמאות מ"המיוחד"? נכון, מאמנה הנוכחי של צ'לסי, אברהם גרנט. "אני לא מרגיש דבר כלפיו, אבל אוהב מאוד את המועדון", אמר הפורטוגלי ל"גאזטה דלה ספורט" האיטלקי. "הייתי בצ'לסי 3 וחצי שנים, והקבוצה לנצח בלבי. לפני שבוע דיברתי עם רומן אברמוביץ' ופיטר קניון, אנו בקשר, ואמרתי להם שאני מייחל להצלחתם. אמרתי להם שאני מקווה שאפגוש אותם בליגת האלופות בעונה הבאה, ואם כך יהיה שארצה 'להרוג' אותם על המגרש. זה הטבע שלי". כן, גם מוריניו יודע שגרנט ימשיך בצ'לסי.

אגב, גם ארסן ונגר חטף ממנו. "ארסנל היא קבוצה מיוחדת. המאמן שלה לא זכה בכלום במשך שנים, והוא עדיין נערץ. אין לחץ בארסנל. אל תגידו שהוא מטפח צעירים והופך אותם לכישרונות. הוא לוקח יהלומים קיימים ופשוט מלטש אותם". מוריניו נשאל אם הוא רואה את עצמו כמאמן מילאן בעונה הבאה. "מילאן, אינטר, רומא או יובנטוס יהווה עבורי אתגרים מרתקים", אמר הפורטוגלי, "אני חופשי לגמרי כרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully