וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילופי משמר

מכבי חיפה, אימפריה בעבר הלא רחוק, מארחת את האלופה המכהנת וזו שבדרך, בית"ר ירושלים, בקריית אליעזר. בפינת הסטטיסטיקה, יניב בינו מנסה לחזות כמה שערים יפלו

משחק מספר 57: סה"כ שערים: מכבי חיפה - בית"ר ירושלים 2.70, 1.80, 3.10

הירוקים מארחים בפתיחת הסיבוב השלישי את האלופה המכהנת וזאת שבדרך בקריית אליעזר. הקבוצה של רוני לוי עד לפני מספר מחזורים ניסתה לקרוא תיגר על הקבוצה מהבירה, אבל לאחר ההפסד בטדי 1:0 הבינה שגם השנה האליפות תישאר בבירת ישראל.

בית"ר מגיעה למשחק אחרי התיקו 1:1 הלא משכנע נגד הפועל כפר סבא. אבל זוהי דרכה של האלופה - לא לשכנע, ובכל זאת לגרוף את התהילה. עם 11 נקודות הפרש בראש ועם קבוצות כל כך רדודות שרודפות אחריה, לאף אחד אין ספק שבטדי יספרו עוד אליפות.

אם לא על תואר האליפות, לפחות לחיפה יש להילחם על כבודה. המשחק ייערך באצטדיונה הביתי ומול אוהדיה, שלא מפסיקים לקלל ולגדף את המאמן רוני לוי הם יכולים להחזיר קצת מהגאווה האבודה שלהם.

הפעם בפינת הסטטיסטיקה אנו מתפנים לנסות ולנבא את מניין השערים שיפלו בין שתי הקבוצות. במשחקיה של בית"ר ירושלים נפלו העונה עד כה 52 שערים (ממוצע של 2.36 למשחק). במשחקי החוץ של האלופה נכבשו 24 (ממוצע של 2.18 למשחק). בשלושה משחקים נכבשו בין 0-1 שערים, בשבעה משחקים בין 2-3 ובאחד 4. אגב בסיבוב הראשון המשחק בין השתיים הסתיים ב-0:0. הירוקים הבקיעו וספגו בסך הכול 43 שערים העונה (ממוצע של 1.95 שערים למשחק). במשחקי הבית של הירוקים נכבשו 20 שערים (ממוצע של 1.81 למשחק). בחמישה משחקים נפלו בין 0-1 שערים, בחמישה משחקים נוספים נכבשו בין 2-3 שערים ואילו במשחק אחד נפלו 4 שערים. בממוצע נפלו במשחקי הבית של חיפה ומשחקי החוץ של בית"ר ירושלים 44 שערים, ממוצע של 2 שערים בדיוק.

במצב עניינים שכזה הימור X, שמניב יחס של 1.80, נראה כהכי הגיוני. אלא שאל לשכוח כי במשחק הראשון בין שתי הקבוצות לא נכבשו שערים כלל. בכל זאת נראה כי שערים ייכבשו. לא ארבעה, כך שאפשר להוציא את הימור 2 (יחס של 3.10). כעת כל שנשאר להחליט בין 1 (יחס של 2.70) ל-X. בהצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully