וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ריאל נתנה רייס

18 נקודות של פליפה רייס עזרו לריאל מדריד לנצח את ז'לגיריס קובנה 69:83, שבוע לפני מכבי ת"א. צסק"א דרסה את רומא בחוץ, 54:82

שלושה משחקים נוספים נערכו הערב (חמישי) בשלב הטופ 16 של היורוליג, שהולך ומתקרב לשלבי ההכרעה שלו. בבית ו' השיגה ריאל מדריד ניצחון חוץ משמעותי כשגברה 69:83 על ז'לגיריס קובנה, והכינה את הקרקע למאבק מול מכבי תל אביב ביום חמישי הבא במדריד. צסק"א מוסקבה, שנכנעה למלאגה במחזור הקודם, התאוששה עם 54:82 מוחץ על רומא. פנאתינייקוס חזרה לעצמה, וניצחה את דייויד בלאט ואפס פילזן, 65:74.

ז'לגיריס קובנה - ריאל מדריד 83:69

אחרי האכזבה הגדולה ביד אליהו בשבוע שעבר, חזרה ריאל לכושר על חשבון הליטאים, והחזירה את עצמה בגדול לעמדת זינוק מצוינת להעפיל לפיינל פור שייערך כזכור במגרשה הביתי. ז'לגיריס, שנכנעה במחזור הקודם לאולימפיאקוס לאחר הארכה, החמיצה הזדמנות לחזור למירוץ בעצמה, ואם לא תצליח לנקום ביוונים בשבוע הבא, היא תגיע לתל אביב במחזור הסיום למשחק לפרוטוקול בלבד מבחינתה.

הרבע הראשון היה איטי ומאוזן והסתיים בשוויון 14:14, אבל ברבע הבא פירקה ריאל את יריבתה עם 16:30, שהפך את שאר המשחק לגארבג' טיים. פליפה רייס הוביל את קלעי הבלאנקוס עם 18 נקודות בנוסף לשבעה ריבאונדים, קרם טונצ'רי הוסיף 16 ולואיס בולוק תרם 15. מרקו פופוביץ' הוביל את הירוקים עם 18, מרכוס בראון ניסה לעזור עם 15.

רומא - צסק"א מוסקבה 82:54

אל הטופ 16, הגיעו הרומאים עם רצף ניצחונות מרשים, ומשהם הגיעו, הם עשו חיים קשים לכל הקבוצות, ואף גנבו ניצחון. לכן, גם הרוסים ידעו כי המשחק באיטליה לא הולך להיות פשוט. אלא שלא בטוח שאפילו אטורה מסינה דמיין שכך יסתיים המשחק: הרוסים טסו ברבע הראשון ל-10:28, ומשם לא הביטו לאחור. המארחים עוד ניסו לחזור, אבל האלופה הרוסית לא נתנה לה להתקרב, והשיגה ניצחון חוץ חשוב במיוחד שיסייע לה להבטיח את המקום הראשון בבית. קלעו לצסק"א: ראמונס שישקאוסקס 25, טרג'ן לנגדון 14, ג'יי אר הולדן 11. לרומא: איברהים ג'באר 18, ארזם לורבק 14.

פנאתינייקוס - אפס פילזן 65:74

אלופת אירופה חזרה לעצמה סוף סוף, לאחר שכבר השמיטה שני משחקים בשלב הטופ 16, ורשמה הפסד בליגה, עם ניצחון חשוב בבית. קבוצתו של דייויד בלאט ממשיכה את הדעיכה שלה מאז שיחרורם של שלושת הזרים שלה, וההפסד הערב כמעט וסיים סופית את סיכוייה להעפיל לשלב ההצלבה. הפתיחה היתה דווקא של הטורקים, שרצו ל-6:16 ברבע הראשון, ועוד הוליכו 31:38 במחצית.

אלא שאז התעוררו מייק באטיסט, וניקוס חאציברטאס והחזירו את היתרון לירוקים. פילזן עוד הצליחה ליטול את היתרון פעם נוספת, 6 דקות לסיום, אבל קבוצתו של אוברדוביץ' רצה ל-0:8, והכריעה את המשחק. קלעו לפנאתינייקוס: מייקל באטיסט 20, ואסיליס ספאנוליס 15, דמוס דיקודיס 12. לפילזן: אנדרה האטסון 21, קני גרגורי 12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully