וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "מי שיוכיח את עצמו יהיה פה גם בעונה הבאה"

במכבי ת"א ממשיכים להתכונן לדרבי והג'נרל מנג'ר מנסה לדרבן. שבחון: "חייבים לקהל המון ונקווה שמיום א' נחזיר להם". שניידר יגיע לדרבי

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: אמיר לב

מכבי תל אביב ערכה הערב (חמישי) אימון נוסף לקראת הדרבי שייערך ביום ראשון, כשמשה מישאלוב, ארז מסיקה וליאור ז'אן חזרו לפעילות מלאה ושלושתם צפויים להיות כשירים לדרבי. יניב עזרן, מנגד, עבר טיפולים פיזיותרפיים בלבד ולא התאמן. מאות בודדות של כרטיסים נותרו ליציעים של מכבי ונראה שבלומפילד יהיה מלא. גם אלכס שניידר, הבעלים של מכבי תל אביב, יישב באצטדיון יחד עם אוהדי הקבוצה. שניידר צפוי לנחות בישראל ביום שישי.

מי שבקבוצה עושים מאמצים להכשירו למשחק הוא יוסי שבחון, שאמר היום: "זה משחק טעון מאוד. גם כי הקבוצות טרם נשארו בליגה וגם כי הפסדנו שני דרבים העונה, אבל מה שעומד לנגד עינינו זה קודם כל 3 נקודות ולברוח מהתחתית. יש לנו חוב גדול לאוהדים לא רק בגלל הדרבי, אלא בכלל עד סוף העונה. אנחנו חייבים לקהל המון ונקווה שמיום ראשון נחזיר להם עד לסיום העונה".

שבחון הוסיף: "אין יציבות ובגלל זה אנחנו במיקום הזה. אנחנו לא יציבים לאורך זמן ואין לי תשובה למה. אין לנו זמן להסתכל אחורה. יש סיבוב שלם לתקן עבורנו, עבור המועדון ועבור האוהדים. אנחנו צריכים לעשות את זה החל מיום ראשון. אם ננצח בדרבי ונפסיד שבוע אחר כך, שוב יהיו לחץ ודיבורים. זה משהו שאנחנו רגילים אליו בייחוד בעונה הזו כשאנחנו לא יציבים".

הג'נרל מנג'ר, אבי נמני, התייחס אף הוא למשחק המסקרן: "אחרי הדרבי הזה יהיו עוד משחקים שהם 'הכי חשובים', אבל אין ספק שלכל דרבי יש משמעות ואנחנו מקווים להצליח יותר מאשר בדרבי האחרון. אני לא חושב שצריך להגיד שום דבר לפני הדרבי הזה. צריך לשבת בשקט ולראות מה יקרה על הדשא".

נמני התבקש להתייחס גם לשאלת מאמן הקבוצה בעונה הבאה ואמר: "יש מחליט בלעדי לגבי המשך העסקתו של לוין וזה אלכס שניידר ואני לא חושב שהוא אמר למישהו שלוין לא ממשיך. לוין הוא כרגע המאמן וההחלטות לגבי ההמשך נקבל בסיום העונה. גם במקומות אחרים נזרקים שמות. השחקנים צריכים להתעסק רק במה שקורה במגרש ולדאוג שלא יקרו דברים שקרו בעבר.

"אנחנו לא מדברים ברמזים. המטרה העיקרית היא להישאר בליגה ומי שיוכיח את עצמו יהיה פה גם בעונה הבאה. אין לנו אינטרס להעיף 20 שחקנים הביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully