וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ נשים: רמלה יכולה להמשיך לחלום

אליצור רמלה ניצחה 74:80 את בי סי מוסקבה במשחק הראשון בחצי גמר היורוקאפ, והשאירה לעצמה סיכוי לקראת משחק הגומלין

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יותם רונן

אליצור רמלה השיגה הערב (חמישי) עוד הישג מצוין בעונה האירופית שלה כשגברה 74:80 על בי סי מוסקבה במשחק הראשון של חצי גמר היורוקאפ. רמלה הצליחה להפתיע אפילו את עצמה בעצם ההעפלה לשלב המתקדם כל כך במפעל השני בחשיבותו ביבשת, אחרי הניצחון הסנסציוני על טראנטו האיטלקית, אבל נדמה שכעת היא תזדקק לסוג של נס על מנת להשיג את התוצאה הנדרשת בגומלין במוסקבה ביום רביעי הבא.

רמלה, ללא ג'קי ג'ונסון הפצועה אבל בהנהגת שי דורון המצוינת שצלפה 30 נקודות גדולות, הובילה בהפרשים קטנים כמעט לכל אורך המשחק, והפליאו לדייק מקו העונשין עם אחוז מושלם של 24 מ-24, אבל הרוסיות העיקשות לא וויתרו, נשארו במשחק והצליחו להפסיד בתוצאה מינימלית מבחינתם, שמשאירה להן סיכוי גדול להעפיל לגמר בשבוע הבא.

מהלך המשחק

רמלה פתחה את המשחק בהתלהבות, ובעזרת הדחיפה של הקהל הביתי עלתה ליתרון של 4:8, לפני שהרוסיות התעוררו וקלע שמונה נקודות רצופות, ואילצו את אלי רבי להזעיק פסק זמן מהיר. הרמלאיות חזרו מפסק הזמן נמרצות במיוחד, ובעזרת דקות טובות של שי דורון, עצרו את המומנטום של האורחות ועלו ליתרון של 14:19, אבל ריצה נוספת של האורחות סגרה את הרבע הראשון על שוויון 19:19.

גם ברבע הבא הצליחה רמלה לבנות פער מבטיח של 24:33, אבל דווקא מוניק קורי ופלנט פירסון, שכיכבו אשתקד בצהוב-שחור, היו אלה שהחזירו את מוסקבה לעניינים, ולא נתנו למקומיות לברוח. הפער כבר התקזז לשלוש נקודות בלבד כשקורי הקטינה ל-30:33, אבל בירידה למחצית עדיין החזיקה רמלה ביתרון סביר של 35:40.

ברבע השלישי השתלטה שי דורון על המשחק עם סדרת סלים נהדרת שהעלתה את רמלה ל-36:45, אבל העוצמה של הרוסיות לא איפשרה להן להחזיק ביתרון לאורך זמן, והפער הלך והתקזז לאורך הרבע, עד שהיתרון עבר לבסוף לצד הרוסי, ובסיום הרבע השלישי התוצאה עמדה על 56:59 למוסקבה.

כמו בשלושת הרבעים הקודמים, גם לרבע האחרון עלתה רמלה בהתלהבות גדולה, ונטלה מחדש את היתרון, תודות ליד הטובה של דורון, אליה הצטרפה גם שריל בייקר שנכנסה לזון משלה. קורי ופירסון נרגעו מעט, וההפרש הרמלאי צמח ל-61:66, לפני שחזרה מסוימת של הרוסיות צימקה ל-74:75. אבל אז הגיע הפוש האחרון של רמלה, שקלעה את חמש הנקודות האחרונות במשחק, והשלימה ניצחון 74:80.

קלעו לרמלה: שי דורון 30 נקודות (8 ריבאונדים), שריל בייקר 25, איבונה ירקוביץ', לייני סלווין וטלי נוי 6 כל אחת, אינה גורביץ' 5, בראשידה אלוהים 2, קטיה אברמזון שיחקה ולא קלעה.

קלעו למוסקבה: מוניק קורי 30 (12 ריבאונדים, 7 איבודים), פלנט פירסון 10, אלנה בגלובה 9, אלנה דנילוצ'קינה 8, קטרינה סבלייבה 7 (8 ריבאונדים), מילנה ווקיצ'ביץ' 6, אוקסנה זקליוזניה 4.

רבי: "מצדיע לבנות שלי"

מאמן רמלה, אלי רבי, אמר אחרי המשחק: "בכל יום רגיל אולי הייתי פחות מרוצה, אבל חשבתי שתהיה נפילה כי ראיתי את הפרצופים לפני זה. מגיע כל הכבוד לשחקניות כי הן שיחקו היום בחצי גמר גביע אירופה ונתנו הופעה. אני מצדיע לבנות שלי היום על הנחישות, על האופי ועל ההקרבה. אנחנו לא קבוצה מבריקה אבל אנחנו משחקים עם המון נשמה ולב וכיף לראות אותנו"

"אני בפירוש חושב שהיינו יכולים לעשות תוצאה יותר טובה", המשיך רבי. " אבל מדובר בבני אדם. האנרגיות שהבנות האלו מוציאות עולות לפעמים בחוסר ריכוז. אני לא יכול לבוא אליהן בטענות על שגיאה כזו או אחרת".

שי דורון: "נלחמנו על כדור, היה חשוב לנו לנצח ועשינו את זה. ג'קי חסרה לנו מאוד ואנחנו צריכות להשלים בכל הקטגוריות. היו לנו עליות וירידות אבל בסוף יצא טוב".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully