וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארי נעצר בדובאי, גם נדאל בחוץ

הסקוטי שהדיח את פדרר, הפסיד ברבע הגמר לדוידנקו. הרוסי יפגוש בחצי הגמר את פליסיאנו לופז. נדאל הפסיד לאנדי רודיק 7:6, 6:2

המשחק שסגר את משחקי אמש (רביעי) בטורניר לאס וגאס סיפק תוצאה מפתיעה. לייטון יואיט, המדורג שני בטורניר, עלה למשחק שמינית הגמר נגד ז'וליאן בנטו, ונוצח 6:3, 7:5. האוסטרלי בן ה-27, אלוף השנה שעברה, הגיע לגמר הטורניר ב-5 מ-6 השנים בהן הופיע בו.

"המפתח היה לא לתת לו נקודות קלות, ולא לטעות", אמר בנטו, שמדורג במקום ה-61 בעולם, "אחר כך, הייתי חייב לנצל את ההזדמנויות שנקרו בדרכי. שיחקתי טוב ואני שמח מאוד על התוצאה".

בינתיים גם טורניר דובאי (על סך פרסים פרסים של 1,426,000 דולר)נכנס לשלבי ההכרעה האחרונים שלו והיום נקבע חצי גמר אחד בו ייפגשו ניקולאי דוידנקו ופליסיאנו לופז.

הרוסי פגש את אנדי מארי והצליח לעצור רצף של שלושה הפסדים מול הסקוטי בזכות ניצחון 5:7, 4:6. לופז פגש את בן ארצו דויד פרר והשיג ניצחון 15 בקריירה מול שחקן מהטופ 10 בעולם אחרי 4:6, 3:6. הפעם האחרונה בה הגיע לופז לחצי הגמר הייתה בטורניר שטוטגרט ביולי 2007.

מאוחר יותר הודח גם המדורג 2, רפאל נדאל, אחרי שהפסיד במשחק מסקרן 7:6, 6:2 לאנדי רודיק. משמעות הדבר היא שנדאל לא יעלה למקום הראשון בעולם, דבר אותו היה עושה אם היה מעפיל לגמר הטורניר.

אצל הנשים מתקיים השבוע טורניר באנגלור בהודו (על סך פרסים של 600 אלף דולר) והיום הצטרפה ונוס וויליאמס לאחותה סרינה, פטי שנידר וורה זבונרבה ברבע הגמר, אחרי מאבק לא קל מול פנג שווי הסינית וניצחון 2:6, 7:6, 2:6. זבונרבה עצמה עלתה אחרי ניצחון 6:7, 1:6 על אגנס שאטמארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully