וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרמן: "וודס הוא מקרה ספציפי שיכול להתאים לנו"

לדעת פדרמן האמריקאי יתרום יותר מדה רוסה. מכבי תדון עם שרף לגבי העונה הבאה: "אם ירצה להמשיך, ברור שהוא אחד המועמדים הרציניים"

דיוויד פדרמן, מבעלי מכבי תל אביב, התראיין היום (חמישי)לתוכנית "עושים ספורט" בגל"צ, ודיבר על המו"מ המתנהל עם לורן וודס, שחקנה לשעבר של אפס פילזן. "בישיבת הדירקטוריון שהייתה לפני 48 שעות צביקה שרף הבהיר את הסיכון שאנחנו עומדים בפניו, לאור הפציעות והעובדה שניקולה וויצ'יץ' נפצע די בקלות בזמן האחרון", אמר פדרמן. "אם ניתקע עם פציעה נוספת, תהיה לנו בעיה מתחת לסל. נתנו לו אישור להביא גבוה נוסף. אנחנו בדיבורים עם וודס. או שזה ייגמר, או שזה לא ייגמר. מוריליו דה-רוסה? לא חושב שהוא יחזור, כי לא מדובר באותו סוג של שחקן. מאוד חשוב לנו לשמור על השחקנים שיש לנו, וודאי הישראלים, ולא לפגוע בדקות המשחק שלהם. וודס הוא מקרה ספציפי שיכול להתאים לנו. נראה אם זה יסתדר".

פדרמן נשאל באשר להמשך דרכם במועדון של צביקה שרף וניקולה וויצ'יץ', והשיב כי "אני חושב שצביקה עושה עבודה מצוינת במכבי. הוא הגיע להישגים טובים מאוד וגם האווירה בקבוצה טובה מאוד. נכון לרגע זה צביקה מאמן עד תום העונה הנוכחית, ואני מניח שבחודש הקרוב נדבר איתו. אם הוא ירצה להמשיך, ברור שהוא אחד המועמדים הרציניים ביותר. אישית, אני לא מודד הצלחה של מאמן בכך שהגיע לפיינל פור או לקח את הפיינל פור, או זכה באליפות או הפסיד את האליפות. אם הקבוצה באה ממקום שלא היה טוב, והגיע מאמן שעשה עבודה טובה, סידר את הקבוצה והוא אדם שנעים לעבוד איתו, אז מה קרה אם הפסדנו את הליגה במשחק בודד? בשביל זה הוא לא צריך להמשיך? בשבילי, זה לא קנה מידה. מעבר לכך, יש העונה לא מעט קבוצות בליגה הישראלית שיכולות לגבור על מכבי במשחק בודד. יש לפחות שלוש-ארבע קבוצות ישראליות שיכולות לנצח את מכבי, גם בהיכל".

"במכבי, אף מאמן איננו פסול מהרגע הראשון", המשיך פדרמן ואמר. "לא פיני גרשון, שיש לו הרבה זכויות במכבי, לא דיוויד בלאט וגם לא אפי בירנבוים. אנחנו שוקלים כל דבר לגופו של עניין. בשבילי אחד הדברים החשובים זה התרבות של המאמן, הצורה שבה הוא מוביל את הקבוצה וכמובן שגם הפן המקצועי. לכן אנחנו לא פוסלים אף אחד, גם לא את אפי. אפי יודע, אני חושב, שבמכבי יש קוד התנהגות מסוים. לפעמים, אפי נמצא מעבר לקוד הזה בהתנהגות שלו במגרש. אני לא אומר את זה לגנאי. לי למשל זה מפריע, אבל לא בגלל זה אגיד שהוא לא יכול להיות מאמן במכבי".

ומה לגבי וויצ'יץ'? "יש לנו בעיה, כי אנחנו כל כך אוהבים את ניקולה והוא כזה אדם מקסים, שאנחנו כמעט ולא חושבים על כל שאר הדברים", הודה הבעלים. "הפציעות של ניקולה זו בעיה, אבל הוא איש מאוד מרכזי אצלנו בקבוצה ואדם מדהים, אז נחכה ונראה מה יהיה בעתיד. נצטרך לשבת יחד עם ניקולה ולהחליט מה טוב עבורו ועבור מכבי. לשמחתי, מבחינת ניקולה, מה שטוב לו טוב גם למכבי, ולכן יהיה לנו קל לדבר. מצד שני, יכול להיות שהוא יבוא ויגיד שהוא רוצה לעשות משהו אחר בחיים. לפעמים הוא אומר שהוא רוצה לגמור את הקריירה במכבי, ולפעמים הוא אומר דברים אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully