וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא ריאל רמון קלדרון: "זו היתה, ללא ספק, קריסה"

מדריד מנסה לעכל את הדחת ריאל מליגת האלופות ע"י רומא. הנשיא קלדרון זועם, שוסטר מצדיע לשחקניו: "הם עשו כל שביכולתם"

מדריד מנסה לעכל את הדחתה של ריאל מליגת האלופות. אמש (רביעי) אלפי הצופים בברנבאו, ומיליונים ברחבי העולם, חזו בעוד אחד מהמשחקים המצוינים מבית היוצר של ריאל ורומא. שתי הקבוצות הפגינו משחק לחימה, בעל קצב מסחרר, אך בסופו היו אלה הספרדים שירדו מאוכזבים מכר הדשא.

"עבורי זהו לא הפסד", אמר מאמן ריאל ברנד שוסטר אחרי שקבוצתו נוצחה 2:1 בביתה, "הכדור פשוט לא נכנס". ריאל נותרה בעשרה שחקנים אחרי הרחקתו של פפה, ושוסטר נותר מלא הערכה לאופן בו שחקניו נלחמו. "הקבוצה הגיבה לשער שספגה בצורה פנטסטית", התייחס הגרמני לשער השוויון המהיר שכבש ראול, "האופי של הקבוצה בא לידי ביטוי לאורך כל העונה. השחקנים עשו כל מה כל שביכולתם". שוסטר החמיא ליריבה האיטלקית, שניצחה אותו פעמיים בשלב שמינית הגמר, והמשיכה הלאה. "זו קבוצה מאוד חכמה. השחקנים שלנו רצו להבקיע, אבל הם פשוט לא הירשו לנו".

רמון קלדרון לא הסתיר את אכזבתו, והשתמש במילים קשות יותר. "זו היתה, ללא ספק, קריסה. אי אפשר להסתיר זאת. אבל זו הפעם הרביעית ברציפות שאנו מודחים, כך שאין חדש. שיחקנו טוב יותר ברומא, והפסדנו, שיחקנו גרוע יותר בבית, וגם הפסדנו".

"זה היה מאמץ קבוצתי", אמר מאמן רומא, לוצ'יאנו ספאלטי. "התנהלנו בצורה נכונה ומתוך כוונה לנצח. קבוצתי עמדה באתגר". קפטן רומא, פרנצ'סקו טוטי, היה חלש נגד מדריד, אבל זה לא מפריע לו לקוות שהצלחת קבוצתו בליגת האלופות, תעזור לו לזכות בפרס כדור הזהב. "למען האמת, לאחרונה איני בכושר מלא, אבל אני מקווה שגם השנים האחרונות בקריירה שלי יעזרו לי במובן הזה". ומה לגבי הניצחון הגדול וההעפלה לשלב רבע הגמר? "זו היתה תצוגה נהדרת. הכרנו בזה שאנו מסוגלים לנצח קבוצה גדולה כמו ריאל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully